כל מה שמעניין

קרדיט תמונה: freepik

ביטוח חול – נוסעים ליומיים? אל תשכחו לעשות ביטוח נסיעות לחול  

לא מעט ישראלים נוהגים היום לטוס לחו"ל ליומיים-שלושה. לצד נסיעות ארוכות וממושכות, עם המשפחה, חברים או במסגרת העבודה, אזי שלא פעם עומדת בפניהם אפשרות לטוס לימים ספורים ליעדים שונים באירופה, אסיה או במקומות אחרים. 

נסיעות ליומיים- שלושה, נחשבות למאוד מבוקשות מאחר והן מהוות תחליף לחופשות סופשבוע או חופשות אחרות בארץ. לא פעם, העלות של נסיעה, קרי טיסה, בית מלון והעברות, היא הרבה יותר זולה מאשר השכרת צימר או חדר בבית מלון עבור זוג או עבור משפחה, בין אם זה באילת ובין אם זה במקומות אחרים בארץ. מאחר והמחיר משתלם, אז הרבה מאוד ישראלים בוחרים באופציה זו, בוודאי אם מדובר על יעד קרוב ואטרקטיבי. 

אחד הדברים שאסור לשכוח כשמחליטים לצאת לנופש ביעד קרוב, זה שאנחנו עדיין יוצאים את גבולות הארץ ועלינו להיערך בהתאם. זה לא משנה אם מדובר בנסיעה לחופשה של סופשבוע או חופשה של שבוע או יותר. ברגע שאנחנו יוצאים את גבולות ישראל, אזי שאנחנו להיות ערוכים ומוכנים לכך בהיבטים שונים. 

אחד ההיבטים החשובים שעלינו להתייחס אליהם הוא ביטוח חול. כידוע, כל מי שיוצא את גבולות הארץ צריך לרכוש לעצמו פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל, זאת על מנת שהוא יוכל ליהנות מכיסויים במקרה שיהיה עליו לעבור פרוצדורות רפואיות שונות. הביטוח מכסה אותו מהרגע שהוא עוזב את ישראל ועד לרגע שהוא חוזר הביתה. 

למה חשוב לרכוש פוליסה גם לנסיעות קצרות

ישנם לא מעט ישראלים שיוצאים מתוך נקודת הנחה שאם הם נוסעים ליומיים-שלושה, אזי שאין צורך שהם יבזבזו את כספם על רכישת ביטוח חול. הטענה הרווחת היא "מה כבר יכול לקרות לנו" או בגישה הישראלית המוכרת "יהיה בסדר". 

העניין הוא, שאפילו אם אנחנו נמצאים בחו"ל שעה וקורה לנו משהו, אזי שאנחנו לא מבוטחים, לא על ידי קופת חולים, לא על ידי ביטוח לאומי וגם לא על ידי ביטוח בריאות פרטי שמשרת אותנו בישראל. לכן, אם יקרה לנו משהו, פציעה, חבלה, תאונה, מחלה או כל דבר אחר, אנחנו נצטרך לשאת לבד בעול ההוצאות על הטיפולים הרפואיים. דבר שיכול להיות מאוד משמעותי מבחינה כלכלית. 

ביטוח חול מכסה אותנו בכל מקרה, בין אם אנחנו נוסעים ליומיים-שלושה ובין אם אנחנו נוסעים לשבוע, חודש או יותר. בעזרת הפוליסה אנחנו נהנים מכיסויים משמעותיים שקשורים כמעט לכל פרוצדורה רפואית, החל מבדיקות רופא רגילות וכלה בניתוחים ואשפוזים. 

איך רוכשים פוליסה בצורה חכמה

בשביל לרכוש פוליסת ביטוח חול בצורה נכונה, אנחנו צריכים להיכנס לאתר WOBI, שם נוכל לקבל הצעות מחיר מחברות שונות, להחליט איזו הצעה הכי משתלמת עבורנו ולרכוש אונליין. ההצעות השונות מאפשרות לנו ללמוד את הנושא ולדעת מה אנחנו יכולים לקבל ובאילו תנאים נוכל ליהנות מכך.

 

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.

שמן קוקוס
בלוג

תמציות טבעיות

אין ספק, הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום הרפואה הביאו עמם לא מעט ברכות ואפשרו פיתוח תרופות ששינו את החיים שלנו לחלוטין. כשזה מגיע לשמירה על אור בריא ובעל מראה צעיר ומרשים, אמנם, גם לטבע יש לא מעט מה להציע לנו. מחקרים מראים שיש שפע של תמציות טבעיות שמופקות מצמחים, עשבי תיבול, פירות ומקורות בוטניים אחרים, שמציעות יתרונות אדירים לעור. הן עשירות בוויטמינים, נוגדי חמצון ותרכובות חיוניות שיכולות להאט את תהליך ההזדקנות ולהעניק הזנה חיונית. כאן, אספנו כמה תמציות טבעיות שכדאי ליישם בשגרת הטיפוח.

גן אירועים
בלוג

מה הם הקריטריונים הבולטים לבחירת גן אירועים ?

גני אירועים מהווים מקום מושלם עבור אירועים מסוגים שונים. אין כמו אירוע באוויר הטבעי והפתוח, צמחייה מרהיבה מסביב, מרחב, שמיים זרועי כוכבים הפרושים מעל בשעות החשוכות ועוד. אם אתם רוצים לערוך את האירוע שלכם בגן אירועים, חשוב שתדעו כי כיום ניתן למצוא גני אירועים בכל רחבי הארץ ולכן, כדאי מאוד לחפש גני אירועים מומלצים ולבדוק כל אחד מהם, לפני שתבחרו את גן האירועים המתאים ביותר עבור האירוע שלכם.