כל מה שמעניין

ביטוח בריאות הוא נושא חשוב לדיון

מאמר זה ישווה את תכניות ביטוח הבריאות של שתי חברות שונות וידון ביתרונות ובחסרונות של כל תוכנית.

החברה הראשונה היא Aetna, המציעה שלוש רמות כיסוי: ברונזה, כסף וזהב. החברה השנייה היא Blue Cross Blue Shield, המציעה ארבע רמות כיסוי: ברונזה, כסף, זהב ופלטינה.

לתוכנית הברונזה של Aetna יש פרמיה חודשית של $115 לחודש או $1320 לשנה ליחידים מתחת לגיל 30 עם השתתפות עצמית של $6100 לפני כניסת כיסוי כלשהו. אותה תוכנית לאדם מעל גיל 30 עולה $140 לחודש או $1680 לשנה עם השתתפות עצמית של $8000 לפני כניסת כיסוי כלשהו.

לתוכנית הברונזה של Blue Cross Blue Shield יש פרמיה חודשית של 145$ לחודש או 1830$ לשנה ללא השתתפות עצמית לפני כניסת כיסוי כלשהו. אין השתתפות עצמית עבור אנשים מתחת לגיל 30 אבל יש

עם העלייה בעלות ביטוח הבריאות, חשוב להשוות בין תוכניות שונות ולמצוא את המתאימה ביותר לצרכים שלך.

על מנת להשוות בין תכניות ביטוח בריאות, עליך לענות על מספר שאלות:

– איזה סוג כיסוי אתה רוצה?

– כמה אתה מתכנן לשלם עבור הפרמיות החודשיות שלך?

– אתה רוצה השתתפות עצמית או לא?

– איך נראית המשפחה שלך (האם יש להם תנאים קיימים?)

תכניות ביטוח בריאות מחולקות לרוב לברונזה, כסף, זהב ופלטינה. ככל שרמת הכיסוי גבוהה יותר, כך היא יקרה יותר. לדוגמה, אם אתה בוחר בתוכנית ברונזה ללא השתתפות עצמית ופרמיות גבוהות אלא תשלומים נמוכים ותעריפי ביטוח משותף, זה יהיה זול יותר מאשר לקבל תוכנית פלטינום עם פרמיה חודשית נמוכה אך השתתפות עצמית גבוהה.

השוואת ביטוח בריאות יכולה להיות קשה. יש הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון והרבה תוכניות שונות בחוץ. בחלק זה, נפרט את הגורמים העיקריים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת התוכנית המתאימה עבורך.

אלה ארבעה גורמים שכדאי לזכור בעת השוואת ביטוח בריאות:

-עֲלוּת

-כיסוי

-טיפול מונע

-השתתפות עצמית

תעשיית ביטוחי הבריאות היא שוק ענק וצומח, כאשר מספר האנשים בארצות הברית שאינם מבוטחים או לא מבוטחים בשיא של כל הזמנים. סיבה מרכזית לכך היא המורכבות של ביטוח הבריאות. עם כל כך הרבה אפשרויות, זה יכול להיות קשה לדעת איזה סוג של תוכנית לקבל.

ניתן לחלק את ביטוח הבריאות לחמש קטגוריות: קופות חולים, קופות חולים, תוכניות קופה, תוכניות שיפוי ומדיקייר.

קופות חולים (ארגוני תחזוקת בריאות) בדרך כלל זולות יותר מסוגי כיסוי אחרים מכיוון שהן מכסות רק רופאים ברשת שלהן ומציעות פחות הטבות מחוץ לרשת. PPOs (ארגוני ספקים מועדפים) דומים לקופות החולים אך מציעים גמישות רבה יותר בבחירת רופא מחוץ לרשת שלהם או טיפול חירום מחוץ לאזורם. לתוכניות קופה (תוכניות נקודת שירות) יש עלויות נמוכות מהכיס מאשר לקופות החולים המסורתיות, אך מחייבות את החברים להשתמש ברופאים ברשת התוכנית עבור

כאשר אתם מחפשים ביטוח בריאות, ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון. הדרך הטובה ביותר למצוא את המתאים היא על ידי השוואת אפשרויות שונות.

ישנם סוגים שונים של ביטוחי בריאות והם משתנים בעלות ובתועלות. כדאי להשוות כל סוג לפני קבלת החלטה.

כמה גורמים שעליך לקחת בחשבון בעת השוואת תכניות ביטוח בריאות כוללים: פרמיה חודשית, השתתפות עצמית שנתית, תשלומים ותעריפי ביטוח משותף, מקסימום כיס, כיסוי תרופות מרשם, כיסוי טיפולי חירום, כיסוי טיפול נפשי, כיסוי טיפולי יולדות.

חשוב למצוא תוכנית הכוללת את התכונות שאתה צריך במחיר סביר.

כאשר משווים ביטוח בריאות, חשוב להיות מודעים לסוגי הכיסויים השונים הקיימים.

ישנם שני סוגים עיקריים של כיסוי: קופת חולים ו-PPO. לקופות החולים יש בדרך כלל פרמיות חודשיות נמוכות יותר ומציעות מבחר מצומצם יותר של רופאים ובתי חולים. PPOs מציעים גמישות רבה יותר במונחים של רופאים, בתי חולים ומומחים שאתה יכול לבקר, אך בדרך כלל יש להם פרמיות חודשיות גבוהות יותר.

אם אתה בתהליך של החלטה על ביטוח בריאות, חשוב לבדוק את כל האפשרויות שלך. אחת הדרכים להשוות בין תוכניות שונות היא על ידי הסתכלות על מה הן מכסות.

הטבלה הבאה מתארת את הכיסוי עבור כמה תכניות ביטוח בריאות פופולריות.

טבלה 1: כיסוי ביטוחי בריאות

כיסוי תוכנית Aetna PPO/EPO/POS HMO/POS HMO/EPO/POS Kaiser Permanente – קופת חולים Kaiser Permanente – EPO Cigna – POS Cigna – קופת חולים כחולה ומגן כחול (BCBS) POS BCBS PPO

Aetna: ל-Aetna יש ארבעה סוגי תוכניות, שהם PPO, EPO, POS ו-HMO. הם מציעים כיסוי לתרופות מרשם עם תוכניות ה-POS וה-EPO שלהם. יש להם גם אפשרות השתתפות עצמית גבוהה עם תוכנית קופת החולים שלהם שמציעה פרמיות נמוכות יותר משלוש האפשרויות האחרות. ה

הסעיפים הבאים ישוו תכניות ביטוח בריאות זו לצד זו.

סעיף זה ישווה בין תכניות ביטוח בריאות זו לצד זו.

סעיף זה ישווה בין תכניות ביטוח בריאות זו לצד זו.

ביטוח בריאות הוא סוג של ביטוח המעניק הגנה מפני עלויות של שירותים רפואיים. בארצות הברית, ביטוח הבריאות כפוף לחוק פדרלי המכונה חוק הטיפול במחיר סביר (ACA) ולחוק המדינה.

ניתן לקבל ביטוח בריאות דרך אפיקים מרובים, כגון באמצעות תוכנית קבוצתית של מעסיק או על ידי רכישתו ישירות ממבטח.

חשוב שיהיה מספיק כיסוי על מנת להגן על עצמך מפני עלות אשפוז גבוהה, שעלולה להיגרם עקב מצבים רפואיים חמורים. חשוב גם שאדם ישלם את הפרמיות בזמן כדי שהם לא יפלו על ידי המבטח שלהם בגלל אי תשלום פרמיות.

ביטוח בריאות הוא מוצר שכל אדם צריך שיהיה לו. ישנם סוגים רבים של ביטוחי בריאות וחשוב לכל אדם לדעת עליהם לפני שהוא מחליט על אחד.

ישנם שני סוגים עיקריים של ביטוח בריאות: קבוצתי ופרטני. ביטוח בריאות קבוצתי ניתן לרוב על ידי מעסיק לעובדיו, וכיסוי מסוג זה עלול להיות יקר מאוד אם המעסיק אינו מציע השתתפות עצמית גבוהה. ביטוח בריאות פרטני נרכש על ידי אנשים שאין להם גישה לכיסוי קבוצתי מהמעסיק שלהם, או שרוצים יותר גמישות בבחירת הכיסוי שלהם.

The Affordable Care Act (ACA), הידוע גם בשם "Obamacare", נועד להפוך שירותי בריאות במחירים סבירים לזמינים לכל האמריקאים באמצעות הוראות שונות כגון הרחבת זכאות Medicaid, דרישה ממעסיקים עם יותר מ-50 עובדים במשרה מלאה לספק כיסוי סביר או לשלם קנס. , ומתן סובסידיות למי שקונה כיסוי פרטי ב-ACA Marketplace. עם זאת, הממשל הנוכחי הציע שינויים שיערערו את ההתקדמות הזו על ידי הסרת ה-

ביטוח בריאות הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בחיינו. זה לא משהו שאנחנו צריכים לקחת בקלות ראש או לקנות מתוך גחמה.

בחלק זה נשווה בין שתי תכניות ביטוח בריאות פופולריות כדי לעזור לך לקבל החלטה מושכלת.

נשווה את התוכניות הללו על סמך הקריטריונים הבאים:

1) כיסוי 2) עלות 3) השתתפות עצמית 4) פרמיה

ביטוח בריאות הוא סוג של ביטוח המכסה את עלות ההוצאות הרפואיות. ניתן להשיג אותו ממעסיק, מתוכנית ממשלתית כמו Medicare או Medicaid, או לרכוש אותו בנפרד.

חשוב להשוות בין תכניות ביטוח בריאות שונות לפני שמחליטים על אחת, כי לא כל התכניות זהות. לחלק מהתוכניות יש פרמיות גבוהות יותר אך עלויות נמוכות יותר מהכיס בעוד שלאחרות יש פרמיות נמוכות יותר אך עלויות דמי כיס גבוהות יותר.

להלן מספר גורמים שכדאי לקחת בחשבון בעת השוואת תוכניות ביטוח בריאות:

* אפשרויות כיסוי: גובה הכיסוי שאתה רוצה לקבל ואיזה סוג כיסוי (כלומר, אשפוז, שירותי חירום וכו')

* פרמיות: המחיר לחודש עבור התוכנית שלך

* השתתפות עצמית: הסכום שאתה משלם לפני כניסת הביטוח שלך

* עותק: העלות לביקור עבור שירותים מכוסים

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

בלוג

זריקות להרזיה

זריקות להרזיה הינן במרבית המקרים במרשם והן משמשות עבור ירידה במשקל, כאשר הן ניתנות לרוב בתדירות של בין פעם בשבוע לבין פעם בחודש בהתאם לנדרש ולתוכנית שנקבעה מול הגורמים הרלוונטיים.

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.