כל מה שמעניין

pexels-adrianna-calvo-17663

בחירת מעבדת טלפונים – ככה עושים את זה נכון


כשהטלפון הסלולרי שלנו לא תקין, התוצאה היא נזק ממשי. אין כמעט אדם שלא משתמש בסמארטפון שלו למגוון רחב של מטרות במשך שעות רבות מדי יום, ובהתאם כל תקלה מייצרת עוגמת נפש ובחלק גדול מהמקרים גם חוסר יכולת לנהל כרגיל את שגרת היומיום. הפתרון הוא כמובן הגעה למעבדה שמתקנת טלפונים סלולריים, ומאחר שיש מעבדות טלפונים רבות בכל עיר, יש לנו חופש בחירה אמיתי שכדאי לנצל אותו.

המלצות של אנשים שאפשר לסמוך עליהם

דרך אחת לבחור מעבדת טלפונים היא על סמך המלצות של אנשים. כשבוחרים בדרך הזו יש 3 דגשים חשובים: קודם כל, לקבל רק המלצות מאנשים שמכירים באופן אישי את המעבדה וקיבלו בה שירות ברמה גבוהה (ולא המלצות מהסוג של "חבר שלי תיקן אצלם סמסונג והיה מרוצה"). דגש שני הוא להקשיב לאנשים שאפשר לסמוך עליהם – בין אם מדובר בחברים או קרובי משפחה שאתם מכירים באופן אישי ויודעים שהם אמינים ורציניים ובין אם מדובר על למשל חברי פייסבוק שאתם יודעים שלא יספקו המלצה בלי בסיס אמיתי (גם אם אתם לא מכירים אותם באופן אישי).

הדגש השלישי הוא לבקש המלצות לסוג התיקון הספציפי – למשל החלפת מסך לאייפון 10. ככל שההמלצה תהיה יותר ספציפית, כך יש סיכוי גבוה יותר שאכן תקבלו שירות מצוין.

רשת מוכרת ואמינה

דרך נוספת לבחור מבין כל אותן מעבדות טלפונים סלולריים שקיימות בכל מקום היא להעדיף רשת ידועה, ותיקה ואמינה. ברשתות בכל תחום מצטבר תמיד ידע בהיקף נרחב מאוד, ובנוסף הן מחויבות לשמר את המוניטין שלהן ולכן בכל אחד ואחד מהסניפים ישנה הקפדה על שירות קשוב ומקצועי. דוגמה טובה לכך היא רשת חנויות ומעבדות סלולר מקסימה.

רמת השירות

לא משנה איך בחרתם מעבדת טלפונים, בכל מקרה לא כדאי להתפשר על רמת השירות. שירות טוב כולל תגובה מהירה, כולל במקרים שבהם יש עומס במעבדה, קשב מלא לתיאורים שלכם לגבי מהות הבעיה, שימוש בחלקים איכותיים ורצוי גם מקוריים (אל תתביישו לוודא באילו חלקים נעשה שימוש לצורך התיקון) ואחריות מלאה על העבודה ועל החלקים שהותקנו בסמארטפון שלכם. אם אחד המרכיבים לא מתקיים, ההמלצה היא לחפש מעבדות טלפונים אחרות.

נוחות ההגעה

שיקול נוסף בבחירת מעבדת טלפונים הוא נוחות ההגעה אליה. כולנו אנשים עסוקים מאוד, והתקלה בסמארטפון גם ככה משבשת את שגרת החיים שלנו – ולכן כדאי להעדיף מעבדה שקל להגיע אליה ואין צורך לבזבז זמן יקר (מה גם שבחלק מהמקרים אנחנו נדרשים להגיע אל המעבדה פעמיים, פעם אחת כדי למסור את המכשיר לתיקון ופעם שנייה כדי לאסוף אותו, אם התיקון הוא לא מידי). גם מבחינה זו יש יתרון לרשת שמציעה מספר סניפים, ולכן מן הסתם אחד מהם נמצא במקום שנוח לנו להגיע אליו.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.

שמן קוקוס
בלוג

תמציות טבעיות

אין ספק, הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום הרפואה הביאו עמם לא מעט ברכות ואפשרו פיתוח תרופות ששינו את החיים שלנו לחלוטין. כשזה מגיע לשמירה על אור בריא ובעל מראה צעיר ומרשים, אמנם, גם לטבע יש לא מעט מה להציע לנו. מחקרים מראים שיש שפע של תמציות טבעיות שמופקות מצמחים, עשבי תיבול, פירות ומקורות בוטניים אחרים, שמציעות יתרונות אדירים לעור. הן עשירות בוויטמינים, נוגדי חמצון ותרכובות חיוניות שיכולות להאט את תהליך ההזדקנות ולהעניק הזנה חיונית. כאן, אספנו כמה תמציות טבעיות שכדאי ליישם בשגרת הטיפוח.

גן אירועים
בלוג

מה הם הקריטריונים הבולטים לבחירת גן אירועים ?

גני אירועים מהווים מקום מושלם עבור אירועים מסוגים שונים. אין כמו אירוע באוויר הטבעי והפתוח, צמחייה מרהיבה מסביב, מרחב, שמיים זרועי כוכבים הפרושים מעל בשעות החשוכות ועוד. אם אתם רוצים לערוך את האירוע שלכם בגן אירועים, חשוב שתדעו כי כיום ניתן למצוא גני אירועים בכל רחבי הארץ ולכן, כדאי מאוד לחפש גני אירועים מומלצים ולבדוק כל אחד מהם, לפני שתבחרו את גן האירועים המתאים ביותר עבור האירוע שלכם.