כל מה שמעניין

freepik

באילו דרכים ניתן ללמוד באופן מקצועי על חשבון המדינה?

אנשים בשלבים שונים של החיים רוצים לפרוץ דפוסים, לבצע שינויים ולהחליף את תחום התעסוקה שלהם. לא לכולם הדבר אפשרי מבחינה כלכלית ובדיוק לשם כך קיימת תכנית השוברים של משרד העבודה. על מה בדיוק מדובר ומה ניתן ללמוד דרך התוכנית? תמשיכו לקרוא. 

 

מהי תוכנית השוברים? 

כדי לסייע לאוכלוסיות שונות להיכנס למעגל העבודה ולשפר את מצבן הכלכלי, משרד העבודה מציע קורסים מסובסדים בשיעור של 65%-90% ומסיימי הקורסים נהנים גם ממענק השמה בסכום של 2,000 ₪. זוהי תוכנית מימון באמצעות שוברים ללימודי בוקר וערב בקורסים עם תנאים מסוימים. 

 

מהם תנאי משרד העבודה להכשרה באמצעות תוכנית השוברים? 

הקורסים צריכים לעמוד בכמה תנאים כדי להתאים לתוכנית השוברים – הקורס נמשך עד 18 חודשים, הוא מכוון תעסוקה ובסיומו הבוגרים מקבלים תעודת סיום קורס. מוסד הלימודים צריך להיות בפיקוח של משרד ממשלתי מוכר (לא כולל גמול להשתלמות) או שהוא זכה להכרה על פי חוק קליטת חיילים משוחררים. 

 

אילו הכשרות לימודיות יכולות להיות דרך התוכנית? 

ניתן ללמוד מקצועות רבים ובהם הנדסאים וטכנאים, לימודי עברית או אנגלית, לימודי קורסים מקצועיים במגוון רחב של תחומים, החל ממקצועות טיפוליים וכלה בתחומים הקשורים לעידן המחשב והטכנולוגיה. 

 

מי יכול ללמוד במסגרת תוכנית השוברים? 

אנשים שלא עברו הכשרה מקצועית מטעם משרד העבודה בשלוש השנים האחרונות יכולים להשתתף בתוכנית וגם אנשים שלא קיבלו סיוע נוסף למימון הקורס ממשרד ממשלתי אחר. הקריטריונים הם אנשים שאינם עובדים, או שהם עובדים בעבודה שאינה דורשת הכשרה נוספת והם קיבלו הפניה מנומקת מטעם גוף מפנה. 

ישנן קבוצות שלמות באוכלוסייה שמתאימות להכשרות ובהן גברים חרדים בתנאים שונים, נשים חרדיות גם כן בתנאים שונים, אנשים עם מוגבלויות שונות שנקבע אצלם שיעור נכות של 20% לפחות על ידי גורמים מוסמכים, יוצאי אתיופיה שהם או שאחד מהוריהם נולדו באתיופיה, מטופלות ומטופלים בקצה הרצף, אנשים עד גיל 30 בסיכון, אסירים משוחררים בתוכנית שיקום אסירים או שהשתחררו בשלוש השנים האחרונות מהכלא, משתתפים בתוכנית תעסוקה במימון ופיקוח משרד העבודה, הורים עצמאיים ומקבלי הבטחת הכנסה. 

בנוסף לקבוצות אלה, גם דורשי עבודה שהופנו על ידי שירות התעסוקה יכולים להיכלל בתוכנית, אלה יהיו מקבלי הכוון תעסוקתי, מקבלי אבטלה, תושבי אזורים בעלי עדיפות לאומית ודורשי עבודה מעל גיל 45. 

 

איך ממשים את התוכנית? 

קודם כל מגישים בקשה לקבלת השובר, יש לעשות זאת עם הפניה של גוף מפנה ויש לבחור את הגוף המפנה בהתאם להשתייכות לאוכלוסיית היעד. הגוף המפנה ימלא אחר טופס ויוסיף טופס הצהרה והתחייבות לקבלת השובר, יש לצרף אליהם אישור ממוסד ההכשרה על עמידה בתנאי הקבלה ואת השובר משלמים בשלושה תשלומים – אחד לאחר 45 ימים מתחילת הקורס, השני באמצע הקורס בצירוף אישור נוכחות ב-85% לפחות משעות הלימוד, והתשלום השלישי מתבצע כ-9 חודשים מסיום הלימודים בצירוף אישור ממוסד הלימודים על סיומם וסיום כל החובות הנדרשים לצורך קבלת תעודת הגמר. 

 

מה לומדים? 

אפשר ללמוד מגוון רחב של תחומים במסגרת התוכנית, מנהג מונית ועד נהיגה על רכב ציבורי, מדריכי טיולים, מתכנתים, מנהלי חשבונות וחשבי שכר וגם צילום מקצועי לאירועים. חשבתם שזה לא אפשרי? עבור לימודי צילום בעזרת תכנית השוברים כל שאתם צריכים הוא פשוט לעמוד בקריטריונים.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

בלוג

זריקות להרזיה

זריקות להרזיה הינן במרבית המקרים במרשם והן משמשות עבור ירידה במשקל, כאשר הן ניתנות לרוב בתדירות של בין פעם בשבוע לבין פעם בחודש בהתאם לנדרש ולתוכנית שנקבעה מול הגורמים הרלוונטיים.

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.