כל מה שמעניין

קרדיט תמונה: אירוח איילת השחר

אירוח בקיבוץ – השער לחופשה עליה חלמתם

רוב הקיבוצים בצפון כיום כבר אינם אותה חברה מסוגרת שלא מאפשרת לאף זר להיכנס לשטחה. קיבוצים רבים פותחים את השער הגדול בכניסה למבקרים ונופשים ומציעים מגוון רחב של פתרונות אירוח. אירוח בקיבוץ בצפון הפך לשם דבר בתחום התיירות וזאת בעקבות מיקומו האסטרטגי אופיו הייחודי.

 

אירוח בקיבוצים בצפון – מרחק נגיעה מכל האטרקציות

אירוח בקיבוץ בצפון הוא הבחירה הטבעית לאוהבי הטבע ומסלולי הטיולים. רבים בוחרים להתארח בקיבוצים המאפשרים יוקרתיות, אותנטיות ונקודה מרכזית לצאת ממנה לבילוי בטבע השופע של ארצנו. כרי הדשא הרחבים, הקרבה לפינות טבע נסתרות ומעניינות מעודדים רבים לבחור באופציה של אירוח בקיבוץ על פני אופציות לינה אחרות.

 

קח מקל קח תרמיל

אירוח בקיבוצים בארץ ובעיקר באזור הגליל העליון וגולן מהווה מפגש בין סוגי נופש שונים. יש את אלה שיסגרו אירוח בקיבוץ בשביל האווירה הכפרית ויש את אלה שינצלו את מקומם המרכזי של הקיבוצים ליד אטרקציות ומסלולים. ריכזו עבורכם מסלולים וטיולים מקסימים שתוכלו להנות מהם בזמן שהותכם באזור הגליל העליון:

 

סובב הר מירון

בין ראש פינה לצפת נמצא ההר השני בגובהו בארץ, הר מירון. שביל הפסגה בהר מירון נמצא בגובה 1,208 מטר והינו מסלול מעגלי באורך של 1.5 קילומטר. המסלול מתאים למשפחות בכל עונות השנה עם נוף פנורמי מרהיב על הרי הגליל העליון והלבנון, רמת הגולן, החרמון, הגליל התחתון ומישור החוף.

 

אגמון החולה

אגמון החולה אשר נמצא בעמק החולה הוא מרכז צפרות החשוב ביותר. תוכלו לטייל ברגל, באופניים, רכב חשמלי ועגלות מסתור ועוד בתוך המרכז ולהנות מהציפורים הנודדות שעוצרות באגם לאגור כוחות. האגם מציע בנוסף אטרקציות רבות של תוכן והעשרה לכל המשפחה.

 

מעיין חם עין ג'ונס

מאגר מים חמים צלולים ועשירים במינרלים כמו גופרית, מגנזיום וסידן. המאגר שהינו בריכה מבטון בקוטר 32 מ"ר נמצא צמוד לחמת גדר. והפלוס? הכניסה אליו היא בחינם. אל המעיין גם תוכלו ללכת במהלך כל השנה. גם כשיש 0 מעלות בחוץ המעיין תמיד חם בטמפרטורה של כ 40 מעלות.

 

יקבים

אירוח בקיבוץ בלי לעבור ביקב זה לוותר על אטרקציה איכותית וייחודית. אם תסעו לאזור תעשייה דלתון תוכלו למצוא שלושה יקבים מיוחדים. הראשון הוא יקב דלתון- יקב הידוע ביין איכותי אשר מיוצר בתשומת לב רבה. השני הוא יקב אדיר, בו תוכלו לשתות מהיינות ולאכול מגבינות הצאן של המחלבה המקומית. והשלישי הוא יקב רימון ששמו כן הוא, מייצר יינות ייחודיים מרימונים ומאפשר חוויה עשירה בטעמים במיוחד לחובבי היין.

 

מה הם האטרקציות אותם נראה בצפון?

בצפון תוכלו למצוא גם אטרקציות אקסטרים לכל המשפחה ואותם אף תוכלו למצוא בקיבוצים בהם תוכלו להתארח.

בקיבוץ כפר בלום תוכלו להנות מהאתר אשר שוכן על שפת נהר הירדן ומעניק חווית אקסטרים בשם קייקי כפר בלום. תוכלו ליהנות מתחושת האקסטרים גם בבגדים יבשים בטופ רופ שגם הוא נמצא בקיבוץ בו תוכלו למצוא אומגה הישר לתוך מיי הירדן , קירות טיפוס, ירי בחץ וקשת ועוד.

בקיבוץ מעיין ברוך תוכלו להנות גם מפעילויות אקסטרים במים בנחל חצבני ולבחור בין מסלול אקסטרים קשה, אתגרי וארוך למסלול לכל המשפחה.

אירוח בקיבוצים בצפון מאפשר לנופש הישראלי להנות מכל מה שהצפון יכול להציע. מאירוח כפרי אותנטי ושקט דרך סיורים בכרמים וטיולים בטבע ועד אטרקציות אקסטרים שמעלות את האדרנלין ומעלים חיוך. המגוון הרחב של האטרקציות מאפשר לכל אחד למצוא את החוויה המתאימה לו ביותר בארגון החופשה החלומית בארץ.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

בלוג

זריקות להרזיה

זריקות להרזיה הינן במרבית המקרים במרשם והן משמשות עבור ירידה במשקל, כאשר הן ניתנות לרוב בתדירות של בין פעם בשבוע לבין פעם בחודש בהתאם לנדרש ולתוכנית שנקבעה מול הגורמים הרלוונטיים.

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.