כל מה שמעניין

קרדיט תמונה:  shutterstock

איך תדיראן הפכה להיות שם נרדף למזגן

ישנן חברות, שאנחנו לא יכולים לדמיין את חיינו בלעדיהן. מהיום שהגענו לעולם הן מלוות אותנו. אנחנו לומדים מגיל צעיר שמדובר בחברות שמציעות לנו מוצרים איכותיים, חברות שהן למעשה מותג בתחום שלהן, לא רק בזכות איכות המוצר, אלא גם בזכות הקטלוג הייחודי שלהן, הגיוון, אופי השירות, והיכולת שלהן להתאים את עצמן לצרכי השוק המשתנים עם הזמן.

אין ספק, בכל מה שקשור לנושא של מיזוג אוויר, תדריאן היא אחת מאותן חברות אלו. מדובר בשם, מותג, גדול ומשמעותי, לא פחות מאשר חברות בינלאומיות, ולמעשה היא נחשבת למותג ושם גדול, שמשתווה כמעט לענף כולו. אם תרצו, כשאנחנו מדברים על תדריאן בתחום של מערכות מיזוג אוויר לבית ולעסק, זה כמו לדבר על מכבי תל אביב בענף הכדורסל. זה היינו הך. אי אפשר לדמיין את הענף בלעדיהם.

בישראל, כידוע, אפשר למצוא חברות ומותגים רבים המציעים מערכות מיזוג אוויר לבית ולעסק. עם השנים נכנסו והשתלבו יותר ויותר חברות וקואופרטיבים גדולים מן העולם. אך תדיראן עדיין נחשבת למותג המוביל, ולראייה נתוני המכירה והכניסה שלהם לכל בית ולכל עסק. החברה שהוקמה ב-1962 דרך מיזוג של מפעלי אלקטרוניקה וסוללות, הפכה בשנות השבעים למובילה בתחום של מערכות מיזוג אוויר בישראל ומאז היא לא נחה.

לפני שנסביר מה הפך את מפעלי תדיראן למותג בתחום מערכות מיזוג אוויר, חשוב לציין, שהחברה מציעה קטלוג עשיר מאוד של מוצרים הן לבית, הן לעסק, מוסדות ציבור, חברות ענק, מערכות מיזוג אוויר הן לשימוש במבנים והן לשימוש תעשייתי ואחר.

מעבר לכך, החברה גם החלה להציע במהלך השנים, מערכות ומוצרים נוספים, לא רק בתחום של מיזוג אוויר, למשל, מוצרי חשמל לבית ולעסק, מוצרים ייעודיים לעסקים ספציפיים ועוד. בשנים האחרונות החברה משווקת גם מוצרים שמשתלבים במערכות בית חכם למבני מגורים.

 

מה הפך את תדריאן למותג בתחום של מיזוג אוויר

אפשר לומר שהיה כאן שילוב של שלושה נקודות עיקריות:

ראשית, עצם העובדה שהיא התחילה לפעול בשוק כשלא היו לה מתחרים. בשנות השישים-שבעים ואפילו בשנות השמונים, לא היה את המבחר שקיים היום בשוק הישראלי. לא רק בקרב חברות ישראליות ולא בקרב חברות בינלאומיות. זה איפשר לה להתפתח ולייצר לעצמה שם טוב בשוק.

שנית, היא החלה לרכוש חברות ומפעלים ישראליים וכן היא בעצמה נרכשה בשלב מסוים על ידי חברה בינלאומית. זה איפשר לה להתפתח וליהנות משיתופי פעולה איכותיים עם גורמים שונים.

שלישית, החברה ידעה להתאים את עצמה לצרכי השוק. אפשר לראות את זה בסגנון ואיכות מערכות מיזוג אוויר שהיא מציעה ללקוחות שלה, וכן בעובדה שהחברה החלה לייצר מערכות מתקדמות ואיכותיות, כולל מערכות שמאפשרות התייעלות אנרגטית לשמירה על סביבה נקייה. זאת לצד, שיווק מוצרים ביתיים ותעשייתיים נוספים.

 

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

בלוג

זריקות להרזיה

זריקות להרזיה הינן במרבית המקרים במרשם והן משמשות עבור ירידה במשקל, כאשר הן ניתנות לרוב בתדירות של בין פעם בשבוע לבין פעם בחודש בהתאם לנדרש ולתוכנית שנקבעה מול הגורמים הרלוונטיים.

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.