כל מה שמעניין

קרדיט תמונה: freepik

איך לעצב הזמנה לאירוע שלנו?

תכנון אירוע הוא פרויקט מורכב שדורש חשיבה אסטרטגית ויצירתית וביצוע בפועל בבחירת אולם אירועים, גיבוש תוכנית אומנותית, אפיון החוויה הקולינארית.
אחרי כל ההשקעה הזאת אתם בוודאי מעוניינים שכמה שיותר מוזמנים אכן יופיעו לאירוע וכדי ליצור אצלם ציפייה וסקרנות וכמובן – להעלות את רמת התשוקה להגיע פיזית לחגיגה – כדאי להשקיע גם בתהליך עיצוב ההזמנה.
עיצוב ההזמנה הוא תהליך יצירתי וחווייתי אבל כמו תכנון החתונה גם אסטרטגי. אתם מעוניינים לשלב את המידע החשוב ביותר, ליצור קשר חזותי בין ההזמנה עצמה לאופי ולשפה החזותית של האירוע ולהניע לפעולה.
לפניכם אוסף של דגשים חשובים בעיצוב הזמנה מבחירת פלטת הגוונים דרך קביעת גודל וסוג הפונטים ועד הקומפוזיציה הנכונה בין כל המרכיבים והאלמנטים עד השליחה להדפסה.

בחירת ממשק עיצוב

כיום ישנן אפשרויות יצירתיות נהדרות לעיצוב הזמנה בהתאמה אישית באמצעות ממשקים ידידותיים למשתמש – אתרי אינטרנט שמציעים טעינת קבצים מוכנים לפי הגודל המבוקש או יצירת ההזמנה בכוחות עצמכם בשיטת גרור ושחרר כך שאפשר למקם את התמונות, המוטיבים, לבחור פונט וגוונים ולהיות שותפים לתהליך העיצוב הכולל. בחרו ממשק מתקדם ונוח שיהיה לכם קל לעבוד אתו, שיהיה אינטואיטיבי ככל שניתן.

 

משחק הצבעים

הצבעוניות שתיבחר לתוצר בעלת השפעה משמעותית על המראה שלה כאשר אתם מחליטים אם היא תתקשר לצבעוניות המזוהה עם האירוע במיוחד כאשר מדובר באירוע חברה שיש לו לוגו ומיתוג שמכתיבים את הטון או תתאים לעונתיות בשנה, למשל, עיצוב פרחוני לתקופת האביב או צבעוניות השואבת השראה מהים לחתונה מול הים.
בכל אופן, לא כדאי להעמיס ביותר מ-3 צבעים שחוזרים על עצמם וכדאי לייצר קונטרסט מודגש בין גוון הרקע שיהיה בהיר או כהה לגוון הפונט שיעמוד בצבעוניות מנוגדת אליו.
עוד מבחינת צבעים, קחו בחשבון גם את האפקט שיש לכל צבע במה שהוא משדר – סגול נקשר לרוחניות, ירוק לצמיחה, לבן לרוגע ושלווה, אדום הוא צבע נועז.

 

נפלאות הקומפוזיציה

הדרך שבה תבחרו לפרוס את המלל על גבי הנייר עושה הבדל גדול. שימו לב לא להעמיס במידע אך שתהיה האינפורמציה החשובה ביותר אודות האירוע וכן שמרו על מרווחים ואווריריות.
בחרו פונט שקריא גם מרחוק, לא מסולסל או מקושט יתר על המידה והחליטו האם יהיה מלל משני צדי ההזמנה או רק מצד אחד. אפשר בצד אחד להתחיל בטיזר שמעורר עניין וסקרנות ובצד השני לתת את כל המידע או בצד אחד לכתוב בשפה האנגלית ובצד השני בשפה העברית.
באשר למלל חשבו גם מהבחינה היצירתית איך לייצר נוסח מעניין בין אם שיר בחרוזים או כתיבה הומוריסטית או פרסונאלית.

אלמנטים משדרגים

נסו לעטר את ההזמנה שלכם באלמנטים וסמלים שמתקשרים לסוג ולאופי של האירוע. למשל בעיצוב הזמנה ליום הולדת ניתן להוסיף אייקונים של עוגות מושקעות בעוד בעיצוב הזמנה לברית אייקון של תינוק, בקבוק או מוצץ. האלמנטים השונים מפיחים חיים בהזמנה ומעניקים טוויסט מדליק ומקפיץ לעיצוב הכולל. תוכלו להוסיף גם תמונות אישיות להזמנה, למשל, של בעלי השמחה או של המקום בו עתידים לחגוג.

 

מגע ההדפסה

איכות וטיב ההדפסה קריטיים לתוצר המוגמר ואתם לא רוצים להתפשר על הסטנדרט הגבוה ביותר. חפשו בית דפוס דיגיטלי שיוכל להדפיס לכם את ההזמנה על סוג הנייר הנבחר, כולל אלמנטים משדרגים כמו פינות מעוגלות, סיומת זיג זג, גימור כרום וכמובן יציע עלות אטרקטיבית, עמידה בלוחות זמנים ואם תעדיפו גם שירותי גרפיקה מקצועיים. בדקו תוך כמה זמן מתבצע המשלוח ושאכן מדובר בבית דפוס שמדפיס ברמה גבוהה במיוחד.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.

שמן קוקוס
בלוג

תמציות טבעיות

אין ספק, הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום הרפואה הביאו עמם לא מעט ברכות ואפשרו פיתוח תרופות ששינו את החיים שלנו לחלוטין. כשזה מגיע לשמירה על אור בריא ובעל מראה צעיר ומרשים, אמנם, גם לטבע יש לא מעט מה להציע לנו. מחקרים מראים שיש שפע של תמציות טבעיות שמופקות מצמחים, עשבי תיבול, פירות ומקורות בוטניים אחרים, שמציעות יתרונות אדירים לעור. הן עשירות בוויטמינים, נוגדי חמצון ותרכובות חיוניות שיכולות להאט את תהליך ההזדקנות ולהעניק הזנה חיונית. כאן, אספנו כמה תמציות טבעיות שכדאי ליישם בשגרת הטיפוח.

גן אירועים
בלוג

מה הם הקריטריונים הבולטים לבחירת גן אירועים ?

גני אירועים מהווים מקום מושלם עבור אירועים מסוגים שונים. אין כמו אירוע באוויר הטבעי והפתוח, צמחייה מרהיבה מסביב, מרחב, שמיים זרועי כוכבים הפרושים מעל בשעות החשוכות ועוד. אם אתם רוצים לערוך את האירוע שלכם בגן אירועים, חשוב שתדעו כי כיום ניתן למצוא גני אירועים בכל רחבי הארץ ולכן, כדאי מאוד לחפש גני אירועים מומלצים ולבדוק כל אחד מהם, לפני שתבחרו את גן האירועים המתאים ביותר עבור האירוע שלכם.