כל מה שמעניין

קרדיט תמונה: freepik

איך להישאר בטוח בשריפה

במקרה של שריפה, חשוב שתדע מה לעשות כדי להישאר בטוחים. אימון בטיחות אש יכול ללמד אותך כיצד להתנהג בשריפה, והוא יכול גם לעזור לך ליצור תוכנית פינוי עבור מקום העבודה או הבית שלך. בפוסט זה בבלוג, נדון בכמה טיפים חשובים לשמירה על בטיחות בזמן שריפה. כמו כן, נספק מידע היכן תוכל למצוא קורסי הכשרה לבטיחות אש בקרבתך.

 

מה לעשות במקרה של שריפה

בכל הנוגע לבטיחות אש ולתוכניות בטיחות אש, חשוב להיות מוכנים. לכן כדאי שתהיה תוכנית למקרה של שריפה. הנה כמה דברים שכדאי לזכור אם אתה מוצא את עצמך במצב שבו יש שריפה:

קודם כל, נסו להישאר רגועים. זה יעזור לך לחשוב בצורה ברורה יותר ולקבל החלטות טובות יותר. במידת האפשר, נסו לאתר את מקור השריפה ולכבות אותה אם זה בטוח לעשות זאת. אם השריפה גדולה מדי או יוצאת מכלל שליטה, פנה את האזור מיד. הקפד לסגור דלתות וחלונות מאחוריך כשאתה עוזב כדי לעזור להשתלט על האש. ברגע שאתה הרחק בבטחה מהאש, התקשר למוקד 911 והמתן לצוות החירום שיגיע.

על ידי ביצוע שלבים פשוטים אלה, תוכל לעזור להבטיח את בטיחותך במקרה של שריפה. זכרו, להיות מוכן יכול לעשות את כל ההבדל.

 

איך לשמור על בטיחות בזמן שריפה

אף אחד לא רוצה לחשוב על האפשרות של שריפה, אבל האמת היא שהיא יכולה לקרות בכל מקום ובכל זמן. לכן כל כך חשוב להיות מוכנים למקרה חירום ולבצע הדרכת כיבוי אש בשגרה. הנה כמה טיפים איך לשמור על בטיחות בזמן שריפה:

אם אתם שומעים אזעקת עשן, קחו אותה ברצינות והתחילו מיד בפינוי הבניין. אין לעצור כדי לתפוס חפצים אישיים או לחפש את מקור השריפה.

אם אתה רואה עשן או להבות, הישאר נמוך אל הקרקע שם האוויר יהיה קריר יותר וקל יותר לנשימה.

אל תנסה לפתוח דלתות חמות למגע – זה אומר שיש סיכוי שריפה בצד השני. אם נתיב המילוט שלך חסום באש, סגור את כל הדלתות בינך לבין האש כדי להאט את התפשטותה.

ברגע שאתה בחוץ, אל תחזור לבניין מכל סיבה שהיא. התקשרו למספר 9-1-1 והמתינו לצוות החירום שיגיעו.

על ידי ביצוע העצות הפשוטות האלה, אתה יכול לעזור לשמור על עצמך במקרה של שריפה. זכרו, תמיד עדיף להיות מוכן מאשר להצטער אחר כך.

 

היכן ניתן למצוא קורסי הכשרה לבטיחות אש בקרבתך

על פי האגודה הלאומית להגנה מפני אש, יותר מ-350,000 שריפות בתים מתרחשות מדי שנה בארצות הברית. השריפות הללו גובות את חייהם של כמעט 3,000 בני אדם וגורמות לנזק של מיליארדי דולרים לרכוש. למרבה המזל, ישנן מספר דרכים להפחית את הסיכון לשריפה, ואחת היעילות היא להשתתף בהדרכות בטיחות אש. קורסי בטיחות אש מוצעים על ידי מגוון ארגונים, כולל הצלב האדום, מכבי האש המקומיים ומכללות קהילתיות. קורסים אלו נמשכים בדרך כלל מספר שעות ומכסים נושאים כגון מניעת שריפות, שימוש במטף ונהלי פינוי. בקורס בטיחות אש, תוכלו ללמוד כיצד לשמור על בטיחות המשפחה שלכם במקרה של שריפה.

 

סיכום

בטיחות אש היא משהו שכולם צריכים לקחת ברצינות. במקרה של שריפה, חשוב שתדע מה לעשות כדי להישאר בטוחים. אימון בטיחות אש יכול ללמד אותך כיצד להתנהג בשריפה, והוא יכול גם לעזור לך ליצור תוכנית פינוי עבור מקום העבודה או הבית שלך. על ידי ביצוע העצות הפשוטות בפוסט זה בבלוג, תוכל לעזור לשמור על עצמך ועל יקירייך מפני פגיעה. וזכרו, בכל הנוגע לבטיחות אש, תמיד עדיף להיות מוכנים מאשר להצטער.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.

שמן קוקוס
בלוג

תמציות טבעיות

אין ספק, הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום הרפואה הביאו עמם לא מעט ברכות ואפשרו פיתוח תרופות ששינו את החיים שלנו לחלוטין. כשזה מגיע לשמירה על אור בריא ובעל מראה צעיר ומרשים, אמנם, גם לטבע יש לא מעט מה להציע לנו. מחקרים מראים שיש שפע של תמציות טבעיות שמופקות מצמחים, עשבי תיבול, פירות ומקורות בוטניים אחרים, שמציעות יתרונות אדירים לעור. הן עשירות בוויטמינים, נוגדי חמצון ותרכובות חיוניות שיכולות להאט את תהליך ההזדקנות ולהעניק הזנה חיונית. כאן, אספנו כמה תמציות טבעיות שכדאי ליישם בשגרת הטיפוח.

גן אירועים
בלוג

מה הם הקריטריונים הבולטים לבחירת גן אירועים ?

גני אירועים מהווים מקום מושלם עבור אירועים מסוגים שונים. אין כמו אירוע באוויר הטבעי והפתוח, צמחייה מרהיבה מסביב, מרחב, שמיים זרועי כוכבים הפרושים מעל בשעות החשוכות ועוד. אם אתם רוצים לערוך את האירוע שלכם בגן אירועים, חשוב שתדעו כי כיום ניתן למצוא גני אירועים בכל רחבי הארץ ולכן, כדאי מאוד לחפש גני אירועים מומלצים ולבדוק כל אחד מהם, לפני שתבחרו את גן האירועים המתאים ביותר עבור האירוע שלכם.