כל מה שמעניין

קרדיט תמונה: freepik

איך לבחור מתנות לעובדים?

בואו נודה באמת, רוב הבוסים ובעלי העסקים לא אוהבים לקנות מתנות לעובדים שלהם. בטח לא לבזבז זמן בבחירת המתנה. זה אתגר שניצב בפני בעלי עסקים כמה פעמים בשנה במאורעות שבהם "מקובל" להעניק מתנות לעובדים כמו: ראש השנה, חג הפסח, תחילת השנה או מאורע מרגש שקרה בעבודה.

מידי שנה מעסיקים ניצבים בפני הדילמה – איך לבחור מתנות לעובדים שלנו?

 

מתנות עובדים – הטעות הכי נפוצה:

אף בוס לא רוצה להיות האחד שמשחזר וממחזר על העובדים שלו וקונה כל שנה את אותן המתנות המאוסות. לשיקולים של בחירת המתנה נכנסים כמובן שיקולי תמחור והאפשרות להכניס מוצרי פרסום. כאשר השאיפה הרווחת כמובן היא להוציא כמה שפחות כסף אבל שהמתנה תיראה איכותית ויוקרתית ותיתן את התחושה לעובדים שהם מוערכים וחשובים לחברה ולבעל העסק. אפשר לבחור כל מתנה כל עוד היא יצירתית\ ערכית או בעלת שימוש ונותנת מענה לעובד. במאמר נדון בחלופות האלו ואף יותר.

 

איך לבחור מתנות לעובדים? הדרך המנצחת

השאלה – איך לבחור מתנות לעובדים? היא כללית ורחבה מידי. יש הרבה אפשרויות מעולות. אבל מה אם אתם רוצים להיות מקוריים וגם לנצל את המעמד לשיווק העסק שלכם? התשובה לכך היא בהבאת מתנות ממותגות לעובדים. הכוונה בכך שאתם לוקחים מוצר שנותן מענה חיוני כמו: בקבוק מים ששומר על קור, קייס למחשב הנייד, תיק איכותי לחדר כושר, חולצה סופגת זיעה וכו' ומוסיפים עליה את המיתוג של החברה או הלוגו.
המתנות האלו עונות על 2 צרכים: צורך מסוים של העובד בחולצה\ תיק\ בקבוק שתייה והצורך שלכם כבעלי עסק לשווק ולהעלות את המודעות לחברה או למוצר שלכם.

 

למה מתנות ממותגות טובות יותר בממתנות אחרות?

בואו ונבין רגע את ההתנהגות של העובדים שלנו ושל בני אדם בכלל, ברגע שאתם מביאים לעובד שלכם מסאג' הוא הולך לעשות אותו, מודה לכם מאוד ומצלם לסטורי תמונה או שתיים. ברגע שאתם מביאים לו בקבוק מים ששומר על קור אתם מבטיחים לעצמכם פרסום בכל מקום אליו העובד מגיע ומשתמש בבקבוק. אתם יוצרים 2 הנחות בנתינת מתנה ממותגת: הראשונה, העסק הזה מפנק את העובדים שלו במתנות שוות, והשנייה – העלאת המודעות ללוגו שלכם.

 

עסקים רבים הבינו את השיטה מזמן!

בעלי עסקים וחברות רבות כבר הבינו את היתרונות המעולים בנתינה של מתנות ממותגות. אז נכון, צריך לעשות זאת בחוכמה, לבחור מוצרים טובים ואיכותיים, כאלו שישמשו את העובדים שלכם ויחזיקו לאורך זמן. לא יקרים מידי אבל לא מעפנים שנהרסים או מתבלים בקלות. צריך גם להיזהר עם התדירות שבה אתם נותנים מתנות ממותגות. תצטרכו לשלב את זה מעת לעת ביחד עם מתנות מפנקות אחרות אבל בעיקרון אנחנו מקווים שתתחילו לשלב מתנות ממותגות לעובדים שלכם ותדעו למנף את המתנות לשיווק העסק והחברה.

 

למה בכלל חשוב להביא מתנות לעובדים שלכם?

מתנות לעובדים הם דבר חשוב מאוד. אנחנו נתמוך את הטענה הזאת בכמה סיבות עיקריות:

  1. המתנות מראות לעובדים עד כמה אתם, המעסיקים, מעריכים את העבודה שלכם ואת המאמצים שהם משקיעים למען החברה.
  2. מתנות לעובדים, מאותה הסיבה שכתבנו קודם, מעלות את המוטיבציה ואת הרצון לשפר את הביצועים ו"להחזיר" לחברה בחזרה.
  3. מתנות לעובדים מעודדות נאמנות והדדיות, מעמיקות את החיבור למותג ולחברה ויוצרות אצלו תחושת שייכות ומשפחתיות.

 

לסיכום

מתנות לעובדים הם דבר נפלא ומהמם, אבל אם יש דרך גם לרתום את המתנות לטובת שיווק העסק וגם לגרום לעובדים להיות מרוצים יותר אז למה לא?

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.

שמן קוקוס
בלוג

תמציות טבעיות

אין ספק, הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום הרפואה הביאו עמם לא מעט ברכות ואפשרו פיתוח תרופות ששינו את החיים שלנו לחלוטין. כשזה מגיע לשמירה על אור בריא ובעל מראה צעיר ומרשים, אמנם, גם לטבע יש לא מעט מה להציע לנו. מחקרים מראים שיש שפע של תמציות טבעיות שמופקות מצמחים, עשבי תיבול, פירות ומקורות בוטניים אחרים, שמציעות יתרונות אדירים לעור. הן עשירות בוויטמינים, נוגדי חמצון ותרכובות חיוניות שיכולות להאט את תהליך ההזדקנות ולהעניק הזנה חיונית. כאן, אספנו כמה תמציות טבעיות שכדאי ליישם בשגרת הטיפוח.