כל מה שמעניין

lawyer-judge-with-gavel-balance-handshake_93025-219

איך בוחרים בית השקעות?

 

המשימה של בחירת אפיקי השקעה היא משימה כמעט בלתי אפשרית עבור האדם מן השורה, אבל זה לא אומר שהאדם מן השורה לא צריך לעשות בחירה, שיכולה כמובן להשפיע על מידת ההצלחה שלו לייצר רווח על ההשקעה. אתם אמנם לא צריכים לבחור את המניות ואפיקי ההשקעה להשקיע בהם את כספכם, אבל אתם כן צריכים לבחור את בית ההשקעות שיעשה זאת עבורכם ובשורות הבאות נמנה בפניכם מספר פרמטרים מרכזיים שאתם רוצים לבחון בתהליך הבחירה של בית השקעות.

 

קודם כל מוניטין

הדבר החשוב ביותר בבחירת בית השקעות הוא המוניטין של בית ההשקעות. בהיבט זה, אתם רוצים להקפיד לעבוד אך ורק עם בתי השקעות מוכרים, בתי השקעות בעלי מותג מוכר בציבור הרחב וכאלה שפועלים לאורך זמן בעולם ההשקעות ומנהלים השקעות עבור לקוחות רבים בציבור הרחב.

 

תחום התמחות

הדבר השני שאתם רוצים לבחון הוא את תחום ההתמחות של בית השקעות מומלץ. לכל בית השקעות ישנו תחום התמחות אחד, אולי שניים בהם הוא יודע להציג את הביצועים הטובים ביותר שלו. לפני שאתם בוחרים בית השקעות, הגדירו לעצמכם את מטרות ההשקעה שלכם (פנסיה, טווח ארוך, חיסכון, רווח מהיר וכדומה) ובהתאם לכך פנו לבית ההשקעות שמתנהל באפיקים שמתאימים למטרותיכם.

 

ביצועים פיננסיים

הדבר הבא שאתם רוצים לבחון הוא את רמת הביצועים הפיננסיים של בית ההשקעות. את זה תוכלו לבחון גם באמצעות אתר משרד האוצר בכל הקשור לחסכון ארוך טווח (קופות גמל, קרנות השתלמות וכדומה) וגם באמצעות אתרי אינטרנט פיננסיים מובילים ובתי ההשקעות עצמם. מה שאתם רוצים לבחון הוא את השורה התחתונה של בית ההשקעות, כלומר את שיעור התשואה שבית ההשקעות ייצר עבור לקוחותיו בשנים האחרונות. כמו כן, אתם רוצים לבחון האם אתם מזהים מגמה של שיפור או דעיכה לאורך השנים ולפעול בהתאם.

 

דמי ניהול

מרכיב מפתח חשוב בכל בחירה של בית השקעות הוא המרכיב של דמי הניהול. דמי הניהול הם למעשה העמלה שגוזר בית ההשקעות עבור השירות שהוא מעניק לכם. בית ההשקעות למעשה מנהל אופרציה שלמה עם אנשי מקצוע מומחים ועם אחריות רבה מאוד בכדי להשקיע את כספכם ולייצר לכם רווחים. על השירות הזה גובה מכם בית ההשקעות שכר בדמות דמי ניהול. דמי ניהול אלה יכולים לנוע בין שברירי אחוז ועד אחוזים בודדים. בבדיקה מעמיקה תוכלו לגלות שבתי השקעות שונים גובים דמי ניהול על פני טווח רחב מאוד ואתם בהחלט רוצים לדבוק באלו שמציעים לכם את דמי הניהול הנמוכים ביותר. יחד עם זאת, דמי ניהול נמוכים לצד ביצועים נמוכים יכולים להוות עבורכם בחירה גרועה ולכן חשוב לשקלל את כלל הפרמטרים לפני שמקבלים החלטה. כמו כן, שימו לב שישנם דמי ניהול על הקרן ועל ההפקדות לקרן וחשוב לבחון את דמי הניהול בשני המקרים.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

בלוג

זריקות להרזיה

זריקות להרזיה הינן במרבית המקרים במרשם והן משמשות עבור ירידה במשקל, כאשר הן ניתנות לרוב בתדירות של בין פעם בשבוע לבין פעם בחודש בהתאם לנדרש ולתוכנית שנקבעה מול הגורמים הרלוונטיים.

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.