פרסום באתרי תוכן מסוגים שונים מביא איתו קשת רחבה של יתרונות התומכים בתהליך הקידום של האתר הן באופן כללי והן בקידום SEO. ברגע שאנחנו דואגים להזין את האתר שלנו בתכנים רלוונטיים, איכותיים, כאלה המעניקים לגולש ערך מוסף, האתר שלנו לא רק יקודם בגוגל, אלא גם יגיע לקהלי היעד הרלוונטיים ויקבל חשיפה טובה יותר מה שישפיע באופן ישיר כמובן על אחוזי המכירות.
שנת 2021 פרסום באתרי תוכן רלוונטי מתמיד
הענייין הוא שגם לפרסום מהסוג הזה אנשים רבים הפכו חסרי סבלנות, הם מבצעים חסימות או מתעלמים ולכן עלינו להפוך ולהיות קצת יותר מקוריים, יצירתיים וללכת לטובת הלקוח. ממש כמו שהפכנו להיות מאוד בררנים לגבי האתרים מהם אנחנו מבצעים את הרכישות שלנו, לגבי המוזיקה לה אנו מאזינים, בחירת הפוד קאסטים שאנו מקשיבים להם, הסרטונים בהם אנו צופים, גם התוכן אותו אנו קוראים חייב להתאים למה שמעניין אותנו. בשונה מפרסום רגיל הדוחף את המוצר או השירות באופן ישיר, פרסום באתרי תוכן בונה מערכת יחסים עם הלקוח ומספק לו ערך מוסף.
פרסום באמצעות תוכן באילו דרכים ניתן לעשות זאת?
היום יש מגוון דרכים שניתן לפרסם מוצר, שירות או עסק בעזרת תוכן. הדרך הראשונה היא פרסום מאמרים בתשלום. המחיר יחסית נוח ודרך זו גם מאפשרת לנו לקדם את האתר שלנו באופן אורגני עבור מנוע החיפוש גוגל וגם עבור מנועי חיפוש נוספים. אין צורך במשרד או חברת יחסי ציבור.
יחד עם זאת, לפני שאנחנו בוחרים לפרסם כתבה או פוסט, חשוב לוודא שמדובר באתרים איכותיים, חזקים ואמינים, או להיעזר במומחה לקידום אורגני או חברה המתמחה ברכישת קישורים דרך אותם אתרים. בדרך כלל לחברות הללו יש לא מעט אתרים שהן הקימו בעצמן בשלל תחומים ואז ניתן לקבל קישורים מכל מיני אתרים הרלוונטיים כמובן לאתר שלנו.
פרסום באמצעות תוכן ויזואלי
פרסום באתרי תוכן חדשותיים
יש לא מעט אתרי תוכן מאוד גדולים שמביאים אליהם תנועה אדירה. ישראלים אוהבים חדשות ולכן הרבה פעמים זו נחשבת הדרך הכי טובה ל:
- לחזק את המותג שלו
- להגדיל הטראפיק לתוך האתר שלנו
- ליצור גישה חיובית עבור מוצר או שירות מסוים באופן אובייקטיבי לחלוטין
פרסום באתרי תוכן איך עושים את זה?
פרסום באתרי תוכן טיפים שחשוב להכיר
- אם אתם רוצים לספר על הגולשים של על שירות או מוצר מסוים, מומלץ לעשות זאת באופן שיביא כמה שיותר גולשים לאתר או לדף העסקי שלנו. כלומר תוכן כללי.
- אם המטרה שלכם היא לגרום למכירה של לידים, יש לפרסם תוכן ייעודי וספציפי שנותן מענה לבעיה או קושי שיש לגולש. המטרה שלנו היא לעזור לגולשים שלנו ולאפשר להם לקבל פתרון לאותה בעיה. התוכן חייב להיות יעיל, ממוקד ומכוון למטרה הזו. יש לשים דגש על קהלי יעד ולהוביל את הגולשים להשאיר את הפרטים שלהם כדי שנוכל לחזור אליהם.
- הגדרת קהל יעד היא אחד הדברים הכי חשובים בתהליך של פרסום באתרי תוכן. עלינו להבין את מה או את מי אנחנו משווקים ולהבין באופן הכי מדויק את קהל היעד שלנו. מה הוא מחפש, מה הוא אוהב, מה הוא שונא, עם מי הוא נפגש ועוד… ניתן גם לשים דגש על מחקר שוק של אתרים מתחרים.
- חשוב לנצל את המדיה הדיגיטלית ורשת האינטרנט באופן מיטבי, כלומר לא להתמקד אך ורק בפרסום כתבה באתר אחד אלא להכיר את כל הפלטפורמות שיכולות לעזור לכם בין אם זה הרשת החברתית פייסבוק או אינסטגרם, ערוץ ביוטיוב, פרסום בניוזלטר לתיבת המייל של הלקוחות שלכם, ניצול שטחי פרסום קיימים ועוד.
- התייעצו עם מומחים. אם אתם לא מצליחים להגיע לפלטפורמות הנכונות וללמוד את התחום בעצמכם או שאין לכם את הזמן הדרוש לכך, מומלץ להיעזר במישהו מהתחום כמו כותב תוכן שחי את התחום, מקדם אתרים, איש שיווק דיגיטלי וכדומה… ניתן גם לפנות לחברה מקצועית שתנהל עבורכם את כל הנושא של פרסום ושיווק דיגיטלי וכך בעצם אתם חוסכים לעצמכם לא מעט זמן, כסף ואנרגיה.
לסיכום, ברגע שאתם משקיעים, זמן, מחשבה וכן גם כסף בפרסום באתרי תוכן אתם מובילים מהלך חשוב שישרת אתכם לא רק לנקודת זמן ספציפית אלא לטווח הארוך. בדרך כלל הכתבות הללו נצחיות ונשארות ברשת לתמיד ולכן זו השקעה משתלמת במיוחד.