Site icon פורטל מצדה

עורך דין לרשלנות רפואית

קרדיט תמונה: freepik

רופאים שאינם זהירים בבריאותכם עלולים לסכן את חייכם. במקרה של רשלנות רפואית חשוב מאוד להגיש תביעה בעזרת עורך דין לרשלנות רפואית.

פציעות, מחלות ומוות הן התוצאות הטרגיות של רשלנות רפואית. רשלנות רפואית ניתנת למניעה. כל אדם שנפגע ממעשיו הרשלניים של ספק שירותי בריאות היה יכול להימנע מהסבל שנגרם לו.

אבל כאשר רשלנות רפואית פוגעת בכם או גורמת לכם לחלות, זה לא חייב להיות סוף הסיפור. אתם לא צריכים להישאר עם הכאב והנטל הכלכלי של הפציעה שלכם. אתם יכולים להשיב מלחמה על ידי הגשת תביעת רשלנות רפואית, שאם תצליחו בה תוכלו לקבל פיצוי כספי משמעותי שצפוי לעזור לכם לשמור על איכות חייכם ולממן את הטיפולים להם תידרשו במסגרת מצבכם הרפואי.

 

הגדרת רשלנות רפואית

רשלנות רפואית מתרחשת כאשר רופא או איש מקצוע אחר מפר את "סטנדרט הטיפול". תקן זה כולל את הכללים והנהלים המקובלים לטיפול בחולים במצבים דומים.

ייתכן שלא תדעו אם הרופא או המוסד הרפואי שטיפל בכם הפר את סטנדרט הטיפול. כדי לקבל פיצויים, תצטרכו להוכיח שספק שירותי הבריאות התרשל.

לצורך הוכחת התביעה תצטרכו להיעזר בשירותים של עורך דין לרשלנות רפואית. עורך הדין יבחן את המקרה הספציפי שלכם עם מומחה בתחום הרפואי הרלוונטי אשר חוות דעתו תהווה את הבסיס לתביעה העתידית שתוגש.

 

מקרי רשלנות רפואית נפוצים

רשלנות רפואית היא מונח רחב המקיף כמעט כל סוג של התנהגות רשלנית של ספק שירותי בריאות שפוגע בכם.

עם זאת, סוגים מסוימים של מקרי רשלנות רפואית נפוצים יותר מאחרים. להלן כמה סוגים נפוצים של התנהגויות רפואיות רשלניות שעלולות להוביל לתביעות רשלנות רפואית:

 

 

 

 

 

 

 

 

מי אחראי לרשלנות רפואית שנגרמה לכם?

זה יכול להיות קשה לקבוע מי צריך לתת דין וחשבון על הפציעות או המחלה שלכם במקרה של רשלנות רפואית. הסיבה לכך היא שלעתים יש מספר ספקי שירותי בריאות האחראים לטיפול שניתן לכם. החדשות הטובות הן שמספר גורמים יכולים להיתבע בו זמנית.

הגורמים שבדרך כלל נתבעים הם:

התיישנות של תביעות רשלנות רפואית

הקפדה על הגשת תביעתכם לפני שתיגמר תקופת ההתיישנות היא קריטית. אי הגשת תביעתך תוך 7 שנים פירושה שבתי המשפט יכולים למנוע מכם להמשיך בתביעתכם ולקבל פיצוי גם אם נגרמה רשלנות רפואית.

לכלל האמור יש חריגים ולעתים ניתן להגיש את התביעה גם לאחר שחלפו 7 שנים ולכן בכל מקרה מומלץ להתקשר לעורך הדין ולהתייעץ איתו לגבי המקרה הספציפי שלכם.

 

פיצויים לנפגעי רשלנות רפואית

הפיצוי שאתם עומדים לקבל עבור תביעת הרשלנות שלכם אמור לכסות כל קושי שנתקלתם בו ושאתם צפויים להיתקל בו בעתיד. הפיצוי צריך לכלול החזק בגין נזקים כלכליים, המשקפים את ההפסדים הכספיים שלכם. צריך כמובן לתת את הדעת גם לנזקים שאינם כלכליים, המשקפים את הנזק לבריאות הנפשית ולאורח החיים שלכם.

למרות שהנזקים משתנים מקורבן אחד למשנהו, להלן כמה מהנזקים הנפוצים יותר אותם דורשים במסגרת תביעת רשלנות רפואית :

כאשר אתם נפגשים עם עורך דין לרשלנות רפואית, תעבירו אליו את כל הראיות הזמינות, כולל התיעוד הרפואי שלכם. עורך הדין ישאל אתכם שאלות לגבי האופן שבו הפציעות השפיעו על חייכם. אל תשאירו שום דבר בחוץ – אחרי הכול, אתם רוצים לוודא שכל ההפסדים נכללים בתביעה שלכם.

 

 פנו לעורך דין לרשלנות רפואית

רשלנות רפואית פוגעת במספר רב של אנשים מדי שנה. לכל אחד מאותם קורבנות מגיע פיצוי על הסבל שהם נאלצו לסבול. אם אתם מאמין שנפלתם קורבן לרשלנות רפואית  אל תהססו לקבל עזרה מעורך דין שעוסק בתחום.

 

Exit mobile version