כל מה שמעניין

קרדיט תמונה: freepik

למה לצאת טיול לספארי באפריקה?

אפריקה היא יבשת שעולה על כל דמיון ובשנים האחרונות יותר מטיילים ישראלים מגלים את נפלאותיה של אפריקה ויוצאים למסע ספארי הרפתקני וקסום עתיר חוויות לכל החיים.
טיול ספארי באפריקה מתמקד במרחבי הטבע של אפריקה, בשמורות הטבע הייחודיות בהן ניתן לחזות בבעלי החיים שעד כה ככל הנראה ראיתם רק מבעד לסורגים בגן חיות או בתיווך של מסך הטלוויזיה.
בספארי האפריקאי בעלי החיים מסתובבים חופשי לנגד עיניכם באזורים פראיים פתוחים למבקרים. המילה ספארי שמקורה מהמילה הסוואהילית "ספאריה" אשר פירושה מסע והיא בהחלט מטיבה לבטא את המהות של הטיול, שכולל תצפיות באזורים לא מפותחים, פארקים לאומיים המשתרעים על פני אלפי קילומטרים בהם בעלי החיים מסתובבים בחופשיות מוגנים במדינתם ואתם אלה שמגיעים להתארח בטריטוריה שלהם.
ישנם סוגים שונים של טיולי ספארי ביעדים המבוקשים והנפלאים של אפריקה בהם תוכלו לראות את בעלי החיים הנחשקים ביותר. סוגי הספארי מסווגים לטיול הליכה בין נופים עוצמתיים או ספארי בנסיעה באמצעות רכב עם גג פתוח למחצה.
לא תצטרכו לדמיין ג'ירפות שעוברות לצד הרכב או פילים שעומדים ממש לנגד עיניכם – כי כל זה זו מציאות יומיומית במהלך טיולים ביבשת.

 

מה תראו במהלך ספארי באפריקה?

המטיילים ההרפתקניים שיוצאים לטיול ספארי מחפשים בעיקר לראות את חמשת הגדולים של אפריקה: פיל, קרנף, תאו, אריה, נמר ואת חמשת הקטנים, שהם: חדף פיל, אורג התאו, הקרנפית, הארינמל וצב נמרי. כל אלה יתגלו לכם על רקע הסוואנה המרהיבה בשעות שונות במהלך היום, בין אגמים צלולים, למרגלות ההרים העוצמתיים. תוכלו ללמוד תוך כדי תצפיות אודות אורחות החיים, מנהגי החיזור, הקרבות בין בעלי החיים והמשחקים בזמן אמת.

למי מתאים טיול בקונספט זה?

טיולי ספארי באפריקה מספקים שלל הזדמנויות לחקר ולמידה ולכן יכולים להתאים לכל בני המשפחה כאשר הילדים יוכלו לראות את בעלי החיים ולהכיר את מנהגיהם והמבוגרים גם לצלם וליהנות מהחוויה הפנטסטית בחיק הטבע. טיולי ספארי חוסכים זמן של חיפוש אחר בעלי חיים והמדריכים המיומנים הנלווים למסע יוכלו להעביר את כל המידע המרתק במהלך הסיור עצמו.

 

היכן מטיילים בעקבות חיות הבר?

ישנם יעדים מומלצים במיוחד כמו למשל, טנזניה הייחודית שכוללת את השמורה המפורסמת סרגנטי, הבית של ההגירה הגדולה ואתר מורשת עולמי עם אלפי אריות ונמרים, 550 ברדלסים וכ-500 מיני ציפורים בשטח של קרוב ל-15,000 קמ"ר בו תוכלו ליהנות מיערות ונהרות, כולל אפשרות לצפות ביופי של השמורה עם כדור פורח מלמעלה ומשלל אפשרויות לינה ואירוח הכי קרוב שאפשר לבעלי החיים.
קניה היא יעד מבוקש נוסף עם שמורת  Tsavo העצומה בה היפופוטמים, תנינים, אריות ומי מעיינות צלולים. במידה ובחרתם לתור את אוגנדה, לא תרצו לוותר על הפארק הלאומי קיבאלה שרובו יער טרופי ובו שלל שימפנזים וקופים, פילים, נמרים, חתולי בר, באפלו. החודשים הטובים ביותר לטיול מסוג זה תלויים הרבה פעמים בנדידה ובתנאי מזג האוויר. טנזניה למשל פופולארית מאוד בחודשים ינואר, פברואר, יולי, אוגוסט, ספטמבר ואוקטובר אז יש לקחת בחשבון שגם המחירים עולים ומצד שני, התנאים מאפשרים לכם לצאת לחופשה ארוכה וליהנות מהרפתקה מרגשת.

 

איך לארגן טיול בלתי נשכח?

ספארי באפריקה מצריך להיתכנות והיערכות של מישהו שמכיר את תוואי השטח ואת השמורות, הכללים, הנהלים וידע גם לארגן עבורכם טיול בהתאמה אישית מבחינת מועדים, תקציב, סגנון הטיול במיוחד אם אמורים להשתתף בו ילדים או קשישים.
כדאי לבחור חברה שתארגן עבורכם טיול מודרך כולל טיסות, העברות, לינה כך שהחוויה האפריקאית שלכם תהיה נהדרת ותרצו לשחזר אותה שוב ושוב.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

בלוג

איך לשדרג את האווירה בחדר בעזרת אלמנטים פשוטים כמו מראות?

בין הריהוט הביתי הרב המשרת מטרות שונות, מראות מעוצבות הן בחירה פופולרית. מראה היא אביזר הכרחי לכל חדר בבית ומחוצה לו. בגלל היעילות שלהם, זה ממש לא מפתיע. אם חדר קטן או חשוך, מראה יכולה לגרום לו להיראות גדול ובהיר יותר.

מפעל
בלוג

יצירת שיתוף פעולה בינלאומי: איך להוזיל עלויות עסק באמצעות ייצור מוצרים בסין

ייצור מוצרים בסין ובמזרח היא דרך מצוינת עבור עסקים מבוססי מוצרים להוזיל עלויות, להפחית סיכונים ולייצר מוצרים בסדרות קטנות וגדולות כאחד. על ידי ייצור בסין, עסקים יכולים לנצל את עלויות העבודה הנמוכות יותר, גישה לכוח עבודה מיומן ורשת שרשרת אספקה מבוססת.

בלוג

זריקות להרזיה

זריקות להרזיה הינן במרבית המקרים במרשם והן משמשות עבור ירידה במשקל, כאשר הן ניתנות לרוב בתדירות של בין פעם בשבוע לבין פעם בחודש בהתאם לנדרש ולתוכנית שנקבעה מול הגורמים הרלוונטיים.

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.