כל מה שמעניין

קרדיט תמונה: shutterstock

כל מה שצריך לדעת על עיצוב חללי עבודה משותפים

עם השנים, יותר ויותר משרדים מעוצבים בסגנון של חללי עבודה משותפים במקום בסגנון של משרדים בודדים, מתוחמים וסגורים. אנחנו יכולים לראות את זה בתחום ההייטק, עיצוב ואדריכלות, מכירות, שיווק ופרסום וכן בתחומים רבים. ככל שהמשרד גדול יותר, כך חלל העבודה המשותף גדול יותר ומאפשר להכניס בתוכו יותר שולחנות ובאופן טבעי הרבה יותר אנשים יכולים לעבוד בו.

ישנם הרבה מאוד יתרונות ליצירת חלל עבודה משותף. ראשית, הוא מאפשר לעובדים לייצר תקשורת טובה יותר אחד עם השני, הוא גם מאפשר לעובדים לא להרגיש "לבד". כך הם נמצאים בסביבת עובדים אחרים כל הזמן, כך הם יכולים לעלות בעיות, להציג פתרונות. זה הרבה יותר נעים ואפקטיבי. שנית, במובנים מסוימים זה גם חוסך מקום וגם יוצר עיצוב הרבה יותר מעניין ומודרני. עיצוב יותר פתוח, יותר יעיל, וכזה שיכול ליהנות מתאורה הרבה יותר משמעותית.

עיצוב משרדים עם חלל עבודה משותף, צריך להתבצע בצורה מסוימת. זה חשוב לדעת איך להשתמש בנתונים הקיימים בשביל לייצר עיצוב שיוכל להתאים לצרכים של המשרד מחד, ולעצם הרעיון של יצירת חלל עבודה משותף, על פי כמות העובדים שאמורים לעבוד בו.

 

פרטים שצריך לקחת בחשבון בעיצוב חלל עבודה משותף

כשאנחנו ניגשים לתהליך של עיצוב משרדים עם חלל עבודה משותף, עלינו לקחת בחשבון פרטים ונקודות שונות, בשביל שנוכל לייצר עבודה נכון, לא רק בהיבט של העיצוב אלא בכלל, בכל היבט של עבודה במשרד עצמו.

פרט ראשון שצריך להתייחס אליו הוא כל הנושא של אופי המשרד והשטח שעומד לרשותנו. צריך לבחון מה גודל השטח ואיך אנחנו אמורים להשתמש בו, איך לחלק אותו. אנחנו צריכים לדעת איך אפשר לבנות במקום חלל עבודה שלא יהיה צפוף מדי.

פרט שני, צריך לחשוב אילו עובדים אמורים להשתמש במקום, מה בדיוק הם אמורים לעשות בו וכיצד. אנחנו צריכים להתייחס לכל פרט בעבודה שלהם בשביל שנוכל לייצר עיצוב שישרת אותם.

פרט שלישי, צריך להתייחס לתנאים והיבטים סביבתיים מסוימים. למשל, האם אפשר להשתמש בתאורה חיצונית, איזה ציוד ומכשירי חשמל המקום דורש, כמה ואילו מערכות מיזוג אוויר צריך להתקין במקום ועוד.

פרט רביעי, חשוב לשים לב לא רק לפרטים "המעשיים" אלא גם לפרטים שיכולים לעצב את המקום מבחינת נראות. אופי הריצוף, צבע קיר, סגנון הריהוט וכל דבר אחר שיכול לעצב ולהפוך את המקום להרבה יותר נעים ויפה.

 

כיצד בוחרים מעצב למשרד?

אנחנו יכולים למצוא הרבה מאוד מומחים בתחום של עיצוב משרדים שמתמחים בעיצוב חללי עבודה משותפים.

חשוב לבחור מעצב בעל ניסיון, אשר עיצב בעבר משרדים דומים לשלנו, בין אם זה מבחינת אופי המשרד ובין אם זה מבחינת הסגנון שלו. עלינו לראות עבודות ישנות שלו ולהחליט האם הוא מתאים למה שאנחנו מחפשים.

 

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שולחנות וכסאות לאירוע
בלוג

שולחנות כסאות וציוד לאירועים

בעת תכנון אירוע, אחד השיקולים המרכזיים הוא הבטחת הציוד המתאים להצלחתו. משולחנות וכיסאות ועד למערכות תאורה וסאונד, הציוד המתאים יכול לעזור ליצור את האווירה המושלמת עבור האורחים שלכם.

בלוג

איך לשדרג את האווירה בחדר בעזרת אלמנטים פשוטים כמו מראות?

בין הריהוט הביתי הרב המשרת מטרות שונות, מראות מעוצבות הן בחירה פופולרית. מראה היא אביזר הכרחי לכל חדר בבית ומחוצה לו. בגלל היעילות שלהם, זה ממש לא מפתיע. אם חדר קטן או חשוך, מראה יכולה לגרום לו להיראות גדול ובהיר יותר.

מפעל
בלוג

יצירת שיתוף פעולה בינלאומי: איך להוזיל עלויות עסק באמצעות ייצור מוצרים בסין

ייצור מוצרים בסין ובמזרח היא דרך מצוינת עבור עסקים מבוססי מוצרים להוזיל עלויות, להפחית סיכונים ולייצר מוצרים בסדרות קטנות וגדולות כאחד. על ידי ייצור בסין, עסקים יכולים לנצל את עלויות העבודה הנמוכות יותר, גישה לכוח עבודה מיומן ורשת שרשרת אספקה מבוססת.

בלוג

זריקות להרזיה

זריקות להרזיה הינן במרבית המקרים במרשם והן משמשות עבור ירידה במשקל, כאשר הן ניתנות לרוב בתדירות של בין פעם בשבוע לבין פעם בחודש בהתאם לנדרש ולתוכנית שנקבעה מול הגורמים הרלוונטיים.

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.