כל מה שמעניין

קרדיט תמונה: freepik.com

זריקות להרזיה

זריקות להרזיה הינן במרבית המקרים במרשם והן משמשות עבור ירידה במשקל, כאשר הן ניתנות לרוב בתדירות של בין פעם בשבוע לבין פעם בחודש בהתאם לנדרש ולתוכנית שנקבעה מול הגורמים הרלוונטיים.

 

 

זריקות להרזיה הינן במרבית המקרים במרשם והן משמשות עבור ירידה במשקל, כאשר הן ניתנות לרוב בתדירות של בין פעם בשבוע לבין פעם בחודש בהתאם לנדרש ולתוכנית שנקבעה מול הגורמים הרלוונטיים. זריקות אלה פועלות במגוון מנגנונים, כמו למשל השפעה על חילוף של החומרים בגוף, דיכוי של התאבון (כלומר יצירת תחושת שובע מוגברת), האטה של קצב התרוקנות הקיבה ועוד.

את הזריקות הללו רצוי ואף מומלץ לבצע עם אנשי מקצוע מומחים לצד תוכנית מותאמת אישית ומעקב עם תזונאית לצד מעקב אחר המדדים המשתנים לאורך זמן. מהן סוגי הזריקות הקיימות? האם יש תופעות לוואי? מהו האופן בו ניתנות הזריקות?

זריקות להרזיה: סוגים קיימים

במדינת ישראל כיום, ישנן מספר זריקות המיועדות להרזיה המאושרות על ידי משרד הבריאות, ומיועדות לטיפולים כמו סוכרת, השמנה ועוד. כמובן שישנם גם תרופות לטיפול בהשמנה, אך ישנן גם זריקות ייעודיות לכך, והן –

●       זריקת Ozempic – זריקה זו ניתנת לשימוש גם עבור חולי סוכרת בין היתר. בין הפעולות שלה היא עוזרת לאזן את הרמות של הסוכר בגוף האדם. כאשר מבצעים בה שימוש במינון כפול, הרי שזריקה זו אף עשויה לעזור בכל הנוגע להורדה במשקל. יש לקבל עליה אישור מיוחד על מנת שניתן יהיה להשתמש בה בישראל כתרופת הרזיה, כלומר, זוהי זריקה המחייבת במרשם ואישור.

●       זריקת Saxenda – זוהי זריקה שלמעשה מעודדת הפרשה של אינסולין בין היתר על מנת לסייע בוויסות הרמות של הסוכר בדם, מה שבעצם עוזר עם הגברה של תחושת השובע בצורה משמעותית.

●       זריקת Wegovy – זוהי זריקה שמסייעת בהגברה של תחושת השובע לאחר הארוחות והיא מסייעת בדיכוי של תחושת הרעב. זריקה זו תורמת לירידה במשקל בצורה משמעותית ביחס למגוון תרופות ידועות של הרזיה.

זריקות להרזיה: תופעות לוואי

כמו כל תרופה, גם לזריקות יש תופעות לוואי כאלו ואחרות. במקרה זה, תופעות הלוואי של זריקות אלה חולפות לרוב תוך מספר ימים והן קשורות למערכת העיכול בגוף. במרבית המקרים מדובר בתופעות לוואי שכיחות, כמו למשל עצירות, שלשולים, הקאות או אפילו בחילות, עייפות, צרבת.

כמובן שבמהלך התוכנית יכול להיות מצב בו יש לשנות את מינון הזריקות או את התדירות, כלומר ביצוע אדפטציה בהתאם לנתוני המעקב ובהתאם למטופל/ת על מנת לייעל ככל הניתן את הטיפול ולמזער את תופעות הלוואי ככל הניתן.

באיזה אופן זריקות של הרזיה ניתנות?

ראשית, טיפול בזריקות מסוג זה מיועד עבור אנשים שזקוקים לטיפול תרופתי כזה או אחר על מנת לרדת במשקל, בהתאם לקריטריונים הנדרשים. זריקות אלו ניתן לרכוש במרכזים ייעודיים עבור טיפול בהשמנת יתר ועליהן להיות מאושרות על ידי משרד הבריאות, לרוב הן יהיו על ידי מתן מרשם.

זריקות של הרזיה עם מומחים

חושבים על זריקות להרזיה? מומלץ לבצע את ההליך אצל גורמים מומחים הבקיאים בתחום ובעלי ידע רב וניסיון, על מנת לדעת להתאים בצורה הטובה ביותר את המינון עבור המטופלים, וגם על מנת למזער ככל הניתן את תופעות הלוואי העשויות להגיע. למידע נוסף, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר / להשאיר פניה באתר, או לקרוא מאמרים נוספים שיוכלו לסייע לכם לקבל את כל האינפורמציה שחיפשתם בכל נושא הקשור בהשמנת יתר.

 

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

בלוג

איך לשדרג את האווירה בחדר בעזרת אלמנטים פשוטים כמו מראות?

בין הריהוט הביתי הרב המשרת מטרות שונות, מראות מעוצבות הן בחירה פופולרית. מראה היא אביזר הכרחי לכל חדר בבית ומחוצה לו. בגלל היעילות שלהם, זה ממש לא מפתיע. אם חדר קטן או חשוך, מראה יכולה לגרום לו להיראות גדול ובהיר יותר.

מפעל
בלוג

יצירת שיתוף פעולה בינלאומי: איך להוזיל עלויות עסק באמצעות ייצור מוצרים בסין

ייצור מוצרים בסין ובמזרח היא דרך מצוינת עבור עסקים מבוססי מוצרים להוזיל עלויות, להפחית סיכונים ולייצר מוצרים בסדרות קטנות וגדולות כאחד. על ידי ייצור בסין, עסקים יכולים לנצל את עלויות העבודה הנמוכות יותר, גישה לכוח עבודה מיומן ורשת שרשרת אספקה מבוססת.

בלוג

זריקות להרזיה

זריקות להרזיה הינן במרבית המקרים במרשם והן משמשות עבור ירידה במשקל, כאשר הן ניתנות לרוב בתדירות של בין פעם בשבוע לבין פעם בחודש בהתאם לנדרש ולתוכנית שנקבעה מול הגורמים הרלוונטיים.

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.