Site icon פורטל מצדה

זה לא מה שאתם מכירים – סוגי וילונות הצללה

תמונות באישור CANVA

כשחושבים על כך, לכולם יש צורך להראות מדי פעם ומדי פעם לשמור על פרופיל נמוך, תוהים מה הקשר בין זה לבין חלונות הצללה? הצורך בשליטה בפרטיות הוא דבר אחד ולצידו יש גם את התאורה הטבעית שאתם יכולים לקבוע בזכות ההצללה המתאימה.

מחפשים לקחת את השליטה על התאורה שלכם? דיזיין אקספרס, המקום שבו תוכלו למצוא מגוון וילונות הצללה מדהימים בהתאמה אישית בדיוק למה שאתם צריכים. צריכים וילון חדש? הנה לפניכם כמה סוגי וילונות עם יכולות הצללה מהטובים ביותר.

וילון מספר אחד תיפתח – ווילונות חשמליים

מבין מגוון וילונות הצללה הנה וילונות חשמליים הפועלים בקלות רבה באמצעות שלט ומאפשרים לכם לבחור את רמת ההצלה ואת משחקי החושך והאור. לכל וילון מערכת הפעלה ייחודית ואתם בוחרים אם יהיה זה מנוע גלילה או מנוע הסטה.

כיום וילונות חשמליים נחשבים המילה האחרונה בתחום וילונות לצרכי הצללה ולא פלא שאפשר לראותם בשימוש בכל בית או משרד שמחפשים את מירב הנוחות, ההפעלה הקלה והכול בלחיצת כפתור אחת בלי לקום מהכורסא.

לצד חידושים טכנולוגיים בלתי מתפשרים מספקת לכם דיזיין אקספרס אפשרות לשלוט על כמות האור החודרת לחלל הבית או המשרד באמצעות וילונות חכמים מבוססי סוללת ליתיום נטענת המספיקה לאלף הפעלות. כמו כן המנוע נסתר ואיננו גלוי, זמן ההטענה מהיר וכפי שכבר צוין ניתן לשלוט על הדברים מכל מרחק ובכל מצב.

הולכים על וילונות מחשמל? שנייה לפני שאתם עושים את ההחלטה המתאימה לכם הנה עוד אופציה שיכולה בהחלט להתאים וללמד אתכם כיצד לשלוט על כמות האור שחודרת פנימה.

וילון מספר 2 וילונות גלילה

אופציה נוספת למימוש וילונות הצללה היא השיטה הפרקטית, המוכרת והטובה של וילונות גלילה. למעשה, וילונות אלו הם הפרקטיים ביותר לצרכי הצללה והחשכה ומסופקים לכם על פי מידה והתאמה אישית, כל וילון בהתאם לצורך שלכם אבל גם בהתאם למידת החלון.

הווילונות הנגללים נגללים כלפי מעלה באמצעות מנגנון חשמלי או באמצעות כבל. כמו קודמיהם גם כאן וילונות אלו מאפשרים הצללה מלאה בכל מקום וכיום כפי שכבר צוין נחשבים כמוצר היעיל ביותר במשרדים, חברות ואפילו בתים פרטיים.

וילון מספר 3 וילונות ונציאנים או וילונות פליסה?

וילונות ונציאנים מותאמים להצללה באופן נקודתי למשרדים והם משולבי מנגנון חשמלי. הווילונות מאפשרים הרמה והורדת הווילון בקלות רבה אם כי מאפשרים רק הצללה ולא איטום עד למצב של חשיכה מוחלטת. בדומה לקודמו גם וילון פליסה מגיע בצבעים שונים ויכול להתאים את עצמו לעיצוב ואופי החלל אבל בו זמנית מספק גם יתרון של חומר דוחה אבק וכתמים.

בנוסף מאפשר הווילון ניקיון ותחזוקה קלים מה שמאפשר בסופו של דבר תחזוקה לטווח הארוך. נקודות נוספות קשורות גם בחסינות לאש ושלא כמו קודמו מספק רמות שקיפות רבות במטרה לאפשר חדירת אור בהתאמה אישית בלבד.

דזיין אקספרס מביאים לכם את הדבר הגדול הבא.

Exit mobile version