Site icon פורטל מצדה

התקנת מצלמות, איך זה עובד?

 

מי מאיתנו סומך על משטרת ישראל? מי מאיתנו בטוח מעל לכל ספק כי במקרה של גניבה או פריצה, תהיה לו כתובת אליה הוא יוכל לגשת, שם יהיו אנשים עליהם הוא סומך שיתנו את המענה הנדרש? אם גם אתם לא בטוחים בכתובת הנכונה לפניות מהסוג הזה, יכול להיות שמי שצריכים להיות אמונים על הביטחון שלכם הוא אתם. הביטחון שלכם כולל את בתי העסק שלכם, את הבתים הפרטיים שלכם וכן הלאה.

התקנת מצלמות היא הדרך שלכם להבטיח כי יהיה תיעוד של מי שנכנס לבית שלכם בלי רשות לאורך כל הדרך. זאת על מנת שתוכלו לבוא עם ריאיות מוצקות לרשויות אכיפת החוק, במידה וקרה מקרה זה או אחר.

כי שתבחרו בחכמה ותדעו מה כולל השירות של התקנת מצלמות, ריכזנו עבורכם את כל המידע הרלוונטי במאמר הבא.

הכל נוגע לסוג המצלמה

התקנה של מצלמות עולה בהתאם למה שהמלצה יכולה לתת לכם. למעשה, אנחנו מחלקים את האופן בו אנו מחשבים את מחיר המלצה על פי שלושה פרמטרים מרכזיים:

זה הזמן להתאים את המצלמה בה בחרתם לצרכים שלכם

המצלמה בה אתם בוחרים צריכה להתאים לצרכים המדויקים שלכם. הנקודה אליה יש להתייחס במקרה הזה היא שהבחירה של מצלמה היא תוצאה רבה של מידת הסכנה אותה אתם חשים. למה זה חשוב?משום שאם אתם רוצים להניח מצלמות אבטחה שגם יגינו עליכם בזכות כוח ההרתעה, חשוב שנשים מצלמות בולטות שיבלטו למרחוק.

אבל, במידה ואתם לא רוצים שהמצולמים ידעו כי הם מצולמים. אם זה בבית עסק בו אתם לא רוצים לייצר תחושה לא נעימה, או אם אתם חוששים מכך שמצלמות בולטות יהרסו משהו באסתטיקה של המרחב, אתם בהחלט יכולים למצוא מצלמות נסתרות שיעשו עבודה נהדרת גם כן.

אנחנו ב- TITMATEG מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עבור התקנת מצלמות. אנחנו מאמינים כי ביחד נצליח למצוא לכם את הפתרונות הטובים ביותר עבורכם .

 

Exit mobile version