כל מה שמעניין

קרדיט תמונה: freepik

המדריך המלא לביטוח הנסיעות לחו"ל

עומדים לטוס לחו"ל ונזכרתם עכשיו שלא דאגתם לביטוח בריאות? עד כמה הוא חשוב והאם יש צורך לבצע לו הרחבות? ובכלל, מה זה אומר ביטוח נסיעות? האם יש אפשרות לקבל טיפול רפואי בחו"ל במקרה הצורך בחינם או על חשבון הביטוח? שאלות רבות יש בתחום זה, ואנחנו ננסה לעשות לכם קצת סדר, כדי שתוכלו לטוס בראש שקט ולדעת שאתם מכוסים.

מי צריך ביטוח נסיעות לחו"ל?

כל מי שטס לחו"ל ולכל צורך צריך ביטוח בריאות. מי שטס לסוף שבוע לאתונה כדי לעשות בטן גב ולאכול בטברנות צריך את הביטוח ממש כמו אותו אדם שיטוס לטיול תרמילאים של שלושה חודשים בהודו, ומדוע? כל שהות שלנו בחו"ל, ממש כמו השהות בארץ, יכולה לכלול שלל מצבים בהם נצטרך טיפול רפואי. זה יכול להיות מצב של מחלה שפתאום התפרצה בחופשה, או שבר ביד, חלילה תאונת דרכים או נפילה מורכבת ואין ספור דרכים בהן יהיה צורך בהתערבות רפואית דחופה.

אילו סוגים של ביטוחי בריאות ישנם?

כמעט כל ביטוח בריאות יכלול בתוכו כיסויים נרחבים למצבים בהם אדם יצטרך טיפול רפואי בשל מחלה או תאונה בחו"ל. השירות בדרך כלל יכלול כיסוי עבור ביקור במרפאה, טיפול בחדר מיון, פינוי אמבולנס והרחבות שונות כמו טיפול תרופתי, שימוש במכשור רפואי ואף חילוץ והצלה. לאותם ביטוחים ישנן הרחבות שונות, למשל אם מדובר בתרמילאים, יש הרחבות של מחלות אקזוטיות, אם מדובר על אדם שיוצא לחופשת סקי, אז יהיו הרחבות בנושא הספורט הספציפי הזה, כך גם בכל הנוגע לצלילה. כיום, בעידן הקורונה, יש הרחבות ייחודיות שלא ראינו עד שהמגפה העולמית התפשטה, למשל ביטוח עבור ביטול הנסיעה בעקבות הדבקה בקורונה, כאשר בדרך כלל מדובר על החזר כספי עבור הכרטיסים, ויש גם ביטוח עבור איבוד הכבודה.

אותיות קטנות עם משמעות גדולה

כאשר בוחרים פוליסת ביטוח לחו"ל האותיות הקטנות הן דבר משמעותי ויש לקרוא אותן בקפידה. אם מדובר על טיול בו יש סיכון ספציפי, יש לבחון היטב את הכיסוי עבור אותו סיכון, את גובה ההשתתפות העצמית במידת הצורך ואת ההרחבות השונות ומה הן כוללות. כמו כן, כדאי לבחון נושא נוסף שיכול להיות משמעותי, והוא הכיסוי עצמו וכיצד הוא מבוצע בפועל. לדוגמה, יש ביטוחים בהם הכיסוי ניתן כנגד חשבוניות, כך שאם נפצעים, מאושפזים או זקוקים לטיפול רפואי בחו"ל, קודם משלמים אותו מהכיס ורק לאחר מכן מקבלים את ההחזר. לא לכולם הסדר כזה יהיה נוח שכן מדובר על סכומי עתק שבוודאי אין לכל אחד. עם זאת, יש ביטוחים בהם יש אפשרות לקבל את הטיפול כנגד הכיסוי הביטוחי, ולמעשה לא להוציא שקל אחד מהכיס.

כיצד הכי קל לבצע השוואת מחירים לביטוח בחו"ל?

כמעט כולם מחפשים ביטוח נסיעות לחול בזול אבל בניגוד לעבר, אז היינו מחפשים ביטוח באופן פרטני בכל חברה, כיום ישנם כלים דיגיטליים שמסייעים לבצע את ההשוואה. עם ביטוח נסיעות לחול השוואת מחירים יכולה להיות פשוטה, כל כך פשוטה עד כי ניתן להקליד את הנתונים החשובים לכם בביטוח, הרחבות בהן אתם מעוניינים והמערכות המתקדמות כבר יערכו עבורכם את ההשוואה.

את ביטוח הבריאות אפשר לרכוש דרך חברות הביטוח, קופות החולים ודרך חברות פרטיות שמתמחות בדיוק בתחום זה. לסיכום ניתן לומר שמדובר על אחד התחומים בהם אין לזלזל כשיוצאים לחו"ל אך אין צורך לשבור עליו את הראש יותר. ביטוח משווים היום בכלים מתקדמים ובוחרים את המשתלם ביותר גם מבחינת הרחבות וגם מבחינת המחיר.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שולחנות וכסאות לאירוע
בלוג

שולחנות כסאות וציוד לאירועים

בעת תכנון אירוע, אחד השיקולים המרכזיים הוא הבטחת הציוד המתאים להצלחתו. משולחנות וכיסאות ועד למערכות תאורה וסאונד, הציוד המתאים יכול לעזור ליצור את האווירה המושלמת עבור האורחים שלכם.

בלוג

איך לשדרג את האווירה בחדר בעזרת אלמנטים פשוטים כמו מראות?

בין הריהוט הביתי הרב המשרת מטרות שונות, מראות מעוצבות הן בחירה פופולרית. מראה היא אביזר הכרחי לכל חדר בבית ומחוצה לו. בגלל היעילות שלהם, זה ממש לא מפתיע. אם חדר קטן או חשוך, מראה יכולה לגרום לו להיראות גדול ובהיר יותר.

מפעל
בלוג

יצירת שיתוף פעולה בינלאומי: איך להוזיל עלויות עסק באמצעות ייצור מוצרים בסין

ייצור מוצרים בסין ובמזרח היא דרך מצוינת עבור עסקים מבוססי מוצרים להוזיל עלויות, להפחית סיכונים ולייצר מוצרים בסדרות קטנות וגדולות כאחד. על ידי ייצור בסין, עסקים יכולים לנצל את עלויות העבודה הנמוכות יותר, גישה לכוח עבודה מיומן ורשת שרשרת אספקה מבוססת.

בלוג

זריקות להרזיה

זריקות להרזיה הינן במרבית המקרים במרשם והן משמשות עבור ירידה במשקל, כאשר הן ניתנות לרוב בתדירות של בין פעם בשבוע לבין פעם בחודש בהתאם לנדרש ולתוכנית שנקבעה מול הגורמים הרלוונטיים.

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.