כל מה שמעניין

קרדיט תמונה: freepik

בקרת איכות – מה זה?

בעידן של יזמות ויצירתיות, כל אחד רוצה להפוך את הרעיון שלו למוצר בר קיימא. אבל, כמו שאתם וודאי יודעים היטב, המרחק בין הרעיון הראשוני ובין תהליך ההוצאה לפועל יכול להיות לא קטן. כדי להצליח להפוך את המוצר לפריט המשמש קהל של לקוחות, אנחנו צריכים לבצע פעולות שונות של כרסום וחריטה, בדרך ליצירת כל החלקים אשר ירכיבו את המוצר השלם. בעידן שלנו, עידן השואף למצויינות, הרי שהתפקיד שלנו הוא לעשות הכל בשביל למצוא את הדרך לייצר את המוצר על הצד הטוב ביותר, במהירות רבה ככל הניתן תוך הקפדה הן על תהליך הייצור עצמו והן על איכות חומרי הגלם בהם אנחנו בוחרים להשתמש. במאמר הבא נדבר בהרחבה על העבודה שלנו ואיך זו יכולה לשפר את החיים של יזמים ויוצרים. בואו נתחיל עכשיו.

 

למה אנחנו חייבים להקפיד על הפרטים הקטנים

אנחנו לא רוצים להלאות אתכם במידע מקצועי בעוד אפשר להסביר הכל בדוגמא פשוטה. למשל, קוסמטיקאית מעוניינת ליצור מוצר חדשני שיסייע ללקוחות שלה בטיפוח העור. נניח וזו השקיעה שנים בפיתוח מוצרים שיעניקו ללקוחה את כל החומרים הטובים שיעזרו לה לראות תוצאות מצויינות. אבל עכשיו, צריך להחליט באיזו קופסא יגיע התכשיר הקוסמטי. עלינו לחשוב איזה חומר גלם יהיה המתאים ביותר להגנה על המוצר, הן בתהליך הייצור והן בזמן השילוח של הסחורה. אנחנו צריכים לחשוב כמובן על הגודל של המיכל, על הפקק של המוצר ועוד ועוד. נניח ובחרנו בחומר גלם מסוים לשמש בתור הפקק של המיכל ונניח שהייתה טעות בתהליך הייצור, כלומר, יש פער בין גודל הפקק לאריזה. במקרה אחר אנחנו עלולים לגלות בדיעבד כי חומר הגלם הזה פוגם בכשיר המצוי בתוך האריזה כך שעלינו לבחור בחומר גלם חדש לצורך יצירת הפקק. קשה לחשוב על כל אלו ברגע הראשון, אבל נסו לדמיין מה יהיו העלויות של תיקון התקלה אם זו תתברר רק בדיעבד?

כמובן, מדובר כאן על דוגמא אחת מיני רבות. אבל בגדול, התפקיד שלנו, בתהליך של בקרת איכות זה לבדוק את כל הפרטים הקטנים, הן בתהליך הייצור וגם לאחריו, כדי שבסופו של התהליך, היזם יצליח ליצור מוצרים נוספים בקלות ובלי כל תקלה.

 

אז איך אנחנו עושים את זה בפועל

כאמור, הדוגמא אותה תיארנו כעת נוגעת למקרה ספציפי מאוד, אבל אפשר להניח כי אנחנו רואים לא פעם ולא פעמיים תהליכי תכנון וייצור ארוכים, בהם אנחנו צריכים להביא את הידע המקצועי שיאפשר ללקוח, כלומר, ליזם, ליצור עוד יחידות של המוצר בלי שום בעיה. אנחנו בוחנים את תהליך הייצור ואת הביצועים של המוצר הסופי בשתי דרכים:

  1. בקרה ידנית: הניסיון שלנו לאורך השנים מאפשר לנו להבחין בפרטים הקטנים כבר מההתחלה. אנחנו בכל פעם מחדש עוברים על כל פריט, דואגים כי זה יתאים לדרישות של הלקוח וכמובן, במידה ויש עניין לדון עליו, אנחנו מעבירים את הידע המקצועי שלנו הלאה.
  2. בקרה באמצעות מכונות: אנחנו מחזיקים במכונות מתקדמות ובמחשבים מיוחדים, אשר תפקידם הוא פשוט, לבדוק את מה שאנחנו לא יכולים לראות בעין. מיותר לציין כי העידן בו אנחנו חיים הוא עידן מלווה בטכנולוגיה יוצאת דופן, כמו שלא ידענו בעבר. אי אפשר היום לערוך תהליך של בקרת איכות בלי להשתמש במכשירים החדשים המיועדים לכך.

 

זה הזמן לקבל מענה מקצועי

כבר אמרו חכמים מאיתנו: סוף מעשה במחשבה תחילה. כאשר אתם מפקידים את העבודה בידיים של אנשי מקצוע מנוסים, אתם בעצם דואגים לכך שלא תפסידו כסף בעתיד, אתם דואגים לפיתוח מוצר מעולה, כזה שיעניק ללקוחות שלכם ולכם עצמכם, את כל היתרונות עליהם חשבתם, ברגע בו רציתם להפוך את החלום למציאות.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

בלוג

איך לשדרג את האווירה בחדר בעזרת אלמנטים פשוטים כמו מראות?

בין הריהוט הביתי הרב המשרת מטרות שונות, מראות מעוצבות הן בחירה פופולרית. מראה היא אביזר הכרחי לכל חדר בבית ומחוצה לו. בגלל היעילות שלהם, זה ממש לא מפתיע. אם חדר קטן או חשוך, מראה יכולה לגרום לו להיראות גדול ובהיר יותר.

מפעל
בלוג

יצירת שיתוף פעולה בינלאומי: איך להוזיל עלויות עסק באמצעות ייצור מוצרים בסין

ייצור מוצרים בסין ובמזרח היא דרך מצוינת עבור עסקים מבוססי מוצרים להוזיל עלויות, להפחית סיכונים ולייצר מוצרים בסדרות קטנות וגדולות כאחד. על ידי ייצור בסין, עסקים יכולים לנצל את עלויות העבודה הנמוכות יותר, גישה לכוח עבודה מיומן ורשת שרשרת אספקה מבוססת.

בלוג

זריקות להרזיה

זריקות להרזיה הינן במרבית המקרים במרשם והן משמשות עבור ירידה במשקל, כאשר הן ניתנות לרוב בתדירות של בין פעם בשבוע לבין פעם בחודש בהתאם לנדרש ולתוכנית שנקבעה מול הגורמים הרלוונטיים.

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.