Site icon פורטל מצדה

ביטוח נסיעות לחו"ל – בטוח שעושים את זה

קרדיט תמונה: freepik

יוצאים לחו"ל לצרכי עסקים או בילויים? תהנו! רק אל תשכחו לבטח את עצמכם ולוודא כי אתם מכוסים מכל נזק או צרה שלא תבוא. תיירים רבים אמנם לא חושבים על זה כמו שצריך, אבל הם נמצאים מאות רבות של קילומטרים מהבית שלהם, רחוק מהמקום הרגיל, המוכר והאהוב מהם הם יצאו והתרחקו. לכן, כל דבר כאן שמשתבש מקבל משנה תוקף וגורם לתסכול גדול שיכול להאפיל על כל החוויה של הנסיעה. רק מי שמבוטח דרך ביטוח נסיעות לחו"ל פספורט קארד יכול לנשום לרווחה ולדעת שדואגים לכל הבעיות שצצות משום מקום.

 

למה צריך בכלל להיות מבוטחים בחוץ לארץ?

אנשים יכולים לתהות לעצמכם למה בכלל צריך להיות מבוטח בחוץ לארץ. ההבנה הפשוטה ביותר היא לדעת שאתם לא נמצאים בבית או במקום שאתם רגילים ללכת בו וליצור קשר עם גורמים מוכרים שיסיעו לכם בזמן צרה. אתם לא מקומיים ולא מבינים את הלך הדברים שמתרחשים סביבכם, ועוד בשפה זרה. לא כל אחד מתמצא בחוץ לארץ כמו שהוא מתמצא בארץ, דברים שונים יכולים לקרות ואנחנו לא רוצים שהם יהרסו לנו את חווית השהייה שלנו בחול. זה יכול להיות עיכוב בנסיעה, קיצור הטיול בגלל צרכים דחופים בארץ כמו קרוב משפחה חולה או אילוצי עבודה, איבוד מזוודה או ארנק באמצע הנסיעה ועוד.

דברים כאלו ואחרים יכול ביטוח נסיעות לחו"ל פספורט קארד יכול לטפל בצורה מקצועית ומהירה בדרך שתשפר את חווית השהייה שלכם בחו"ל ותחזיר אתכם למסלול!

 

על פי מה לקבוע את היקף הכיסוי שלכם?

כל אדם הינו שונה מבחינת התחביבים, הרגלים והעדפות שלו בנוגע לטיולים לחו"ל. יש אנשים שאוהבים חוויות מטורפות של "עד הקצה" וינסו לצאת עד קצה העולם בשביל זה. לכן, עבורם ביטוח נסיעות יכול להיות קריטי יותר בכך שהוא ישמור עליהם מצרות רבות שעלולות להתרחש כמו מחלות במדינות עולם שלישי, ביטוח בריאות בזמן טיולים, פציעות כתוצאה מפעולות אקסטרים ועוד.

לעומת זאת, אל תחשבו שטיול משפחה נחמד בלונדון יכול לעבור ללא שום בעיה או תקלה. ישנן בעיות שיכולות לצוץ פתאום כמו מחלה של אחד הנופשים, כיוס הארנק באמצע העיר, עיכוב זמני הטיול מסיבות כאלו ואחרות ועוד. לכן, חשוב מאוד שכל משפחה או אדם שיוצא ליעד תיירותי כלשהו בחו"ל לפרט עד כמה שאפשר לשם מה הוא יוצא, לאן הוא יוצא, כמה זמן, מי יוצא יחד איתו ועוד.

 

דברים שביטוח הנסיעות שלכם לא בהכרח מבטח

כיוון שיש אינספור דברים שיכולים להשתבש במהלך טיול, חברות הביטוח השונות מסתכלות בעיקר על הדברים השכיחים ביותר שמתרחשים לתייר הנפוץ והסטנדרטי. למשל, אם נפצעתם בספורט אתגרי שבו הסיכוי למוות או לפציעה גבוה ביותר, שימוש בחומרים שונים שאתם נוטלים בזמן רביצה במדינות כמו הודו או דרום אמריקה ועוד. לכן שאלו היטב לגבי היקף הכיסוי על מנת שלא תהיו מופתעים בזמן אמת.

Exit mobile version