Site icon פורטל מצדה

איך תדיראן הפכה להיות שם נרדף למזגן

קרדיט תמונה:  shutterstock

ישנן חברות, שאנחנו לא יכולים לדמיין את חיינו בלעדיהן. מהיום שהגענו לעולם הן מלוות אותנו. אנחנו לומדים מגיל צעיר שמדובר בחברות שמציעות לנו מוצרים איכותיים, חברות שהן למעשה מותג בתחום שלהן, לא רק בזכות איכות המוצר, אלא גם בזכות הקטלוג הייחודי שלהן, הגיוון, אופי השירות, והיכולת שלהן להתאים את עצמן לצרכי השוק המשתנים עם הזמן.

אין ספק, בכל מה שקשור לנושא של מיזוג אוויר, תדריאן היא אחת מאותן חברות אלו. מדובר בשם, מותג, גדול ומשמעותי, לא פחות מאשר חברות בינלאומיות, ולמעשה היא נחשבת למותג ושם גדול, שמשתווה כמעט לענף כולו. אם תרצו, כשאנחנו מדברים על תדריאן בתחום של מערכות מיזוג אוויר לבית ולעסק, זה כמו לדבר על מכבי תל אביב בענף הכדורסל. זה היינו הך. אי אפשר לדמיין את הענף בלעדיהם.

בישראל, כידוע, אפשר למצוא חברות ומותגים רבים המציעים מערכות מיזוג אוויר לבית ולעסק. עם השנים נכנסו והשתלבו יותר ויותר חברות וקואופרטיבים גדולים מן העולם. אך תדיראן עדיין נחשבת למותג המוביל, ולראייה נתוני המכירה והכניסה שלהם לכל בית ולכל עסק. החברה שהוקמה ב-1962 דרך מיזוג של מפעלי אלקטרוניקה וסוללות, הפכה בשנות השבעים למובילה בתחום של מערכות מיזוג אוויר בישראל ומאז היא לא נחה.

לפני שנסביר מה הפך את מפעלי תדיראן למותג בתחום מערכות מיזוג אוויר, חשוב לציין, שהחברה מציעה קטלוג עשיר מאוד של מוצרים הן לבית, הן לעסק, מוסדות ציבור, חברות ענק, מערכות מיזוג אוויר הן לשימוש במבנים והן לשימוש תעשייתי ואחר.

מעבר לכך, החברה גם החלה להציע במהלך השנים, מערכות ומוצרים נוספים, לא רק בתחום של מיזוג אוויר, למשל, מוצרי חשמל לבית ולעסק, מוצרים ייעודיים לעסקים ספציפיים ועוד. בשנים האחרונות החברה משווקת גם מוצרים שמשתלבים במערכות בית חכם למבני מגורים.

 

מה הפך את תדריאן למותג בתחום של מיזוג אוויר

אפשר לומר שהיה כאן שילוב של שלושה נקודות עיקריות:

ראשית, עצם העובדה שהיא התחילה לפעול בשוק כשלא היו לה מתחרים. בשנות השישים-שבעים ואפילו בשנות השמונים, לא היה את המבחר שקיים היום בשוק הישראלי. לא רק בקרב חברות ישראליות ולא בקרב חברות בינלאומיות. זה איפשר לה להתפתח ולייצר לעצמה שם טוב בשוק.

שנית, היא החלה לרכוש חברות ומפעלים ישראליים וכן היא בעצמה נרכשה בשלב מסוים על ידי חברה בינלאומית. זה איפשר לה להתפתח וליהנות משיתופי פעולה איכותיים עם גורמים שונים.

שלישית, החברה ידעה להתאים את עצמה לצרכי השוק. אפשר לראות את זה בסגנון ואיכות מערכות מיזוג אוויר שהיא מציעה ללקוחות שלה, וכן בעובדה שהחברה החלה לייצר מערכות מתקדמות ואיכותיות, כולל מערכות שמאפשרות התייעלות אנרגטית לשמירה על סביבה נקייה. זאת לצד, שיווק מוצרים ביתיים ותעשייתיים נוספים.

 

Exit mobile version