כל מה שמעניין

קרדיט תמונה: freepik

איך לעצב הזמנה לאירוע שלנו?

תכנון אירוע הוא פרויקט מורכב שדורש חשיבה אסטרטגית ויצירתית וביצוע בפועל בבחירת אולם אירועים, גיבוש תוכנית אומנותית, אפיון החוויה הקולינארית.
אחרי כל ההשקעה הזאת אתם בוודאי מעוניינים שכמה שיותר מוזמנים אכן יופיעו לאירוע וכדי ליצור אצלם ציפייה וסקרנות וכמובן – להעלות את רמת התשוקה להגיע פיזית לחגיגה – כדאי להשקיע גם בתהליך עיצוב ההזמנה.
עיצוב ההזמנה הוא תהליך יצירתי וחווייתי אבל כמו תכנון החתונה גם אסטרטגי. אתם מעוניינים לשלב את המידע החשוב ביותר, ליצור קשר חזותי בין ההזמנה עצמה לאופי ולשפה החזותית של האירוע ולהניע לפעולה.
לפניכם אוסף של דגשים חשובים בעיצוב הזמנה מבחירת פלטת הגוונים דרך קביעת גודל וסוג הפונטים ועד הקומפוזיציה הנכונה בין כל המרכיבים והאלמנטים עד השליחה להדפסה.

בחירת ממשק עיצוב

כיום ישנן אפשרויות יצירתיות נהדרות לעיצוב הזמנה בהתאמה אישית באמצעות ממשקים ידידותיים למשתמש – אתרי אינטרנט שמציעים טעינת קבצים מוכנים לפי הגודל המבוקש או יצירת ההזמנה בכוחות עצמכם בשיטת גרור ושחרר כך שאפשר למקם את התמונות, המוטיבים, לבחור פונט וגוונים ולהיות שותפים לתהליך העיצוב הכולל. בחרו ממשק מתקדם ונוח שיהיה לכם קל לעבוד אתו, שיהיה אינטואיטיבי ככל שניתן.

 

משחק הצבעים

הצבעוניות שתיבחר לתוצר בעלת השפעה משמעותית על המראה שלה כאשר אתם מחליטים אם היא תתקשר לצבעוניות המזוהה עם האירוע במיוחד כאשר מדובר באירוע חברה שיש לו לוגו ומיתוג שמכתיבים את הטון או תתאים לעונתיות בשנה, למשל, עיצוב פרחוני לתקופת האביב או צבעוניות השואבת השראה מהים לחתונה מול הים.
בכל אופן, לא כדאי להעמיס ביותר מ-3 צבעים שחוזרים על עצמם וכדאי לייצר קונטרסט מודגש בין גוון הרקע שיהיה בהיר או כהה לגוון הפונט שיעמוד בצבעוניות מנוגדת אליו.
עוד מבחינת צבעים, קחו בחשבון גם את האפקט שיש לכל צבע במה שהוא משדר – סגול נקשר לרוחניות, ירוק לצמיחה, לבן לרוגע ושלווה, אדום הוא צבע נועז.

 

נפלאות הקומפוזיציה

הדרך שבה תבחרו לפרוס את המלל על גבי הנייר עושה הבדל גדול. שימו לב לא להעמיס במידע אך שתהיה האינפורמציה החשובה ביותר אודות האירוע וכן שמרו על מרווחים ואווריריות.
בחרו פונט שקריא גם מרחוק, לא מסולסל או מקושט יתר על המידה והחליטו האם יהיה מלל משני צדי ההזמנה או רק מצד אחד. אפשר בצד אחד להתחיל בטיזר שמעורר עניין וסקרנות ובצד השני לתת את כל המידע או בצד אחד לכתוב בשפה האנגלית ובצד השני בשפה העברית.
באשר למלל חשבו גם מהבחינה היצירתית איך לייצר נוסח מעניין בין אם שיר בחרוזים או כתיבה הומוריסטית או פרסונאלית.

אלמנטים משדרגים

נסו לעטר את ההזמנה שלכם באלמנטים וסמלים שמתקשרים לסוג ולאופי של האירוע. למשל בעיצוב הזמנה ליום הולדת ניתן להוסיף אייקונים של עוגות מושקעות בעוד בעיצוב הזמנה לברית אייקון של תינוק, בקבוק או מוצץ. האלמנטים השונים מפיחים חיים בהזמנה ומעניקים טוויסט מדליק ומקפיץ לעיצוב הכולל. תוכלו להוסיף גם תמונות אישיות להזמנה, למשל, של בעלי השמחה או של המקום בו עתידים לחגוג.

 

מגע ההדפסה

איכות וטיב ההדפסה קריטיים לתוצר המוגמר ואתם לא רוצים להתפשר על הסטנדרט הגבוה ביותר. חפשו בית דפוס דיגיטלי שיוכל להדפיס לכם את ההזמנה על סוג הנייר הנבחר, כולל אלמנטים משדרגים כמו פינות מעוגלות, סיומת זיג זג, גימור כרום וכמובן יציע עלות אטרקטיבית, עמידה בלוחות זמנים ואם תעדיפו גם שירותי גרפיקה מקצועיים. בדקו תוך כמה זמן מתבצע המשלוח ושאכן מדובר בבית דפוס שמדפיס ברמה גבוהה במיוחד.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שולחנות וכסאות לאירוע
בלוג

שולחנות כסאות וציוד לאירועים

בעת תכנון אירוע, אחד השיקולים המרכזיים הוא הבטחת הציוד המתאים להצלחתו. משולחנות וכיסאות ועד למערכות תאורה וסאונד, הציוד המתאים יכול לעזור ליצור את האווירה המושלמת עבור האורחים שלכם.

בלוג

איך לשדרג את האווירה בחדר בעזרת אלמנטים פשוטים כמו מראות?

בין הריהוט הביתי הרב המשרת מטרות שונות, מראות מעוצבות הן בחירה פופולרית. מראה היא אביזר הכרחי לכל חדר בבית ומחוצה לו. בגלל היעילות שלהם, זה ממש לא מפתיע. אם חדר קטן או חשוך, מראה יכולה לגרום לו להיראות גדול ובהיר יותר.

מפעל
בלוג

יצירת שיתוף פעולה בינלאומי: איך להוזיל עלויות עסק באמצעות ייצור מוצרים בסין

ייצור מוצרים בסין ובמזרח היא דרך מצוינת עבור עסקים מבוססי מוצרים להוזיל עלויות, להפחית סיכונים ולייצר מוצרים בסדרות קטנות וגדולות כאחד. על ידי ייצור בסין, עסקים יכולים לנצל את עלויות העבודה הנמוכות יותר, גישה לכוח עבודה מיומן ורשת שרשרת אספקה מבוססת.

בלוג

זריקות להרזיה

זריקות להרזיה הינן במרבית המקרים במרשם והן משמשות עבור ירידה במשקל, כאשר הן ניתנות לרוב בתדירות של בין פעם בשבוע לבין פעם בחודש בהתאם לנדרש ולתוכנית שנקבעה מול הגורמים הרלוונטיים.

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.