כל מה שמעניין

תמונות באישור CANVA

קופה רושמת – מחויבים להצלחה שלכם  

להגדיל את רף המכירות, להתנהל נכון, לשלם לעובדים בזמן, להעסיק עובד אחד שיהיה ממונה על כל הדברים ובלחיצת כפתור אחת יארגן את דוחות המס. אלו הם רק חלק מהיתרונות שיכולה להניב לכם קופה רושמת לעסק.

קופה רושמת מבית לינט – קופה שיודעת ויכולה לעשות הרבה יותר מכמה עובדים יחד, מהיום לא עוד מספר עובדים אלא פעולה אחת שהופכת כל ארגון לפרודוקטיבי במיוחד. ללא מאמץ, קופה אחת שעושה את הכול וזה רק בזכות השקעה חד פעמית שלכם בעלי העסק.

צריכים עזרה? רוצים לקצר את ימי העבודה, לייעל את הארגון ואף להגדיל את כמות הלקוחות הקיימים? מסתמן "כי אין ברירה" אתם חייבים לעצמכם קופה שיודעת ויכולה לשנות סדרי עולם בארגון, קופה רושמת שעליה נרחיב ונדבר במאמר הבא.

קופה רושמת – שהכול הולך בפשטות ומהירות יותר ממה שנדמה לכם

כמה מהר ככה פשוט, הייתם מאמינים? מהיום החיים שלכם הופכים פשוטים ביותר והארגון שלכם חף מטעויות או ירידה ברף המכירות. כן, זה יכול לקרות גם לכם על הצד הטוב ביותר באמצעות קופה רושמת שעושה מספר פעולות בשניות מועטות.

אז בעידן בו זמן שווה כסף אין ספק כי אותה קופה רושמת מספקת את המענה המלא לכך ומביאה אין ספור יתרונות פעולה החל מהירות תגובה לקונים, פעולה פשוטה שכל קופאי יכול להתמודד איתה, קופה ייעודית לשקילה, התאמה לכל ארגון החל ממזון ועד לביגוד הנעלה ועוד.

מעבר לכך, קופה רושמת יודעת גם לרשום את הלקוחות החדשים – אלו שבכל חודש בתאריך הרצוי יאותתו בתזכורת ויסייעו לכם לברך את הלקוחות בברכת חג או ימי הולדת.

ללא חומרה או בצורך להחלפתה, שיוך של מכירה ללקוח שכבר יהפוך מזוהה נוכח פעילות עבר, רשומות סטטיסטיקה ומכירות ואפילו שעון נוכחות מובנה שמסייע לכם לבנות את המשכורות על פי מידע מי נכנס ומתי יצא העובד האחר.

סריקת בר קוד וקיצור זמני עבודה מתמשכים

בסופו של דבר יש לא מעט יתרונות בעת שימוש קופה רושמת, מעבר לכך, היא מסייעת לכם בלחיצת כפתור אחת לדעת מה מתחולל בארגון. באמצעות סריקת ברקוד אחת והנה המוצר שפעם חיפשתם שעות נמצא בהישג יד.

כאמור, הכול נגיש, הכול מהיר והדוחות התפוקתיים מדברים בעד עצמם – ככה זה כשיש קופה רושמת לעסק. רכשתם קופה רושמת? מהיום לא יידרש לכם להשיג עובד חדש.

גם באמצעות הקלדת המוצר יהיה ניתן לאתר אותו במהירות רבה יותר מתמיד כך שאם התור גדל היכולת הזאת בהחלט יכולה לצמצם את זמן ההמתנה ולתת את המענה הנדרש בקלות רבה.

לינט – מאפשרים לכם להשיג את כל מה שצריך בכדי לממש התנהלות נכונה בארגון, מהיום זה רק אתם והקופה שלא מפספסת שום פרט.

 

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.

שמן קוקוס
בלוג

תמציות טבעיות

אין ספק, הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום הרפואה הביאו עמם לא מעט ברכות ואפשרו פיתוח תרופות ששינו את החיים שלנו לחלוטין. כשזה מגיע לשמירה על אור בריא ובעל מראה צעיר ומרשים, אמנם, גם לטבע יש לא מעט מה להציע לנו. מחקרים מראים שיש שפע של תמציות טבעיות שמופקות מצמחים, עשבי תיבול, פירות ומקורות בוטניים אחרים, שמציעות יתרונות אדירים לעור. הן עשירות בוויטמינים, נוגדי חמצון ותרכובות חיוניות שיכולות להאט את תהליך ההזדקנות ולהעניק הזנה חיונית. כאן, אספנו כמה תמציות טבעיות שכדאי ליישם בשגרת הטיפוח.

גן אירועים
בלוג

מה הם הקריטריונים הבולטים לבחירת גן אירועים ?

גני אירועים מהווים מקום מושלם עבור אירועים מסוגים שונים. אין כמו אירוע באוויר הטבעי והפתוח, צמחייה מרהיבה מסביב, מרחב, שמיים זרועי כוכבים הפרושים מעל בשעות החשוכות ועוד. אם אתם רוצים לערוך את האירוע שלכם בגן אירועים, חשוב שתדעו כי כיום ניתן למצוא גני אירועים בכל רחבי הארץ ולכן, כדאי מאוד לחפש גני אירועים מומלצים ולבדוק כל אחד מהם, לפני שתבחרו את גן האירועים המתאים ביותר עבור האירוע שלכם.