כל מה שמעניין

pexels-burst-544971

קונסטרוקטור מומלץ מהו?

 

קונסטרוקטור זו מילה גדולה המחביאה פירוש פשוט ודי מובן. מדובר למעשה על מי שביכולתו לתכנן את הקונסטרוקציה של הבניין, כלומר, את היסודות. כל ילד בגן יודע שאם לא נתכנן היטב לפני שנתחיל לבנות אנו נמצא את עצמנו מתמודדים עם בעיות קשות אותן ניתן היה למנוע בפשטות על ידי עבודה נכונה.

אין זה משנה אם מדובר על בניין הנבנה לראשונה, יש מאין או אם אנחנו מדברים על עבודה שבמסגרתה הנחה של תוספות בנייה עקב שיפוץ. בכל אחד מהמקרים הללו יש לבחור איש מקצוע מנוסה שיתן לנו את המענה הנכון והטוב ביותר על מנת שנדע בדיוק כיצד להניח את היסודות, המסד והטפחות כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר.

הבחירה מתחילה, איך לא, בבחירה של איש המקצוע הנכון

אנחנו ב-'סטטיקה הנדסה' נפגשים עם לא מעט לקוחות לאורך היום יום. אנחנו זוכים לראות אינספור אנשי מקצוע מתחומים שונים ורואים כי לא פעם קיים בלבול בין אנשי המקצוע השונים ואופי התפקיד שלהם. לא פעם מהנדס וקונסטרוקטור נדמים כאנשי מקצוע העושים את אותה העבודה, אבל האמת היא שהדבר מורכב יותר.

קונסטרוקטור הוא מי שקיבל הכשרה מקיפה על מנת שיוכל לשמש בתפקיד זה. לא מדובר על כל עובד בענף הבנייה, אנחנו מדברים רק על אלו שעברו הכשרה מקיפה ויכולים לעסוק בתחום. אין זה אומר כי אין מהנדסים שעברו את ההכשרה המתאימה על מנת שאלו יוכלו להפוך לקונסטרוקטורים לכל דבר ועניין. אבל זה כן אומר כי התואר 'מהנדס' לא יכול להיות התואר היחיד בו יאחוז איש המקצוע בו בחרתם.

מה אנחנו מציעים לכם

אנחנו רוצים לעזור לכם לעבור הן את שלבי התכנון והן את שלבי הביצוע כאשר אתם יוצאים לדרך עם פרויקט חדש. אל תשכחו כי ללא חתימה ואישור של איש מקצוע, קונסטרוקטור מורשה, לא תוכלו להתחיל בתהליך הבניה. אנחנו למעשה מציעים לכם את החיבור לאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, מה שיכול להקל עליכם לא מעט ולמנוע מכם כאב ראש מיותר.

הסיבה בגינה אנחנו מאמינים כי הבחירה של איש המקצוע הנכון צריכה להיעשות על ידי אנשי המקצוע המובילים בתחום היא שבסופו של יום, קונסטרוקטור מקצועי הוא זה שמלווה את תהליך הבנייה שלכם מההתחלה ועד הסוף. הוא זה שלא רק אחראי לתכנון הנכון של המבנה, אלא גם זה שמוודא בשטח כי הפעולות נעשות בצורה הטובה ביותר.

מכיוון שענף הבנייה מוצף באנשי מקצוע מעולים לעומת אנשי מקצוע פחות מיומנים, אנחנו ב- סטטיקה הנדסה מבקשים לעשות את החיבור שיבטיח לכם שירות איכותי ומקיף שיעזור לכם לעבור את התהליך בצורה הטובה ביותר. אנחנו מאמינים כי יחד ניתן להגיע לתוצאות נהדרות.

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בטלפון או דרך האתר.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

בלוג

זריקות להרזיה

זריקות להרזיה הינן במרבית המקרים במרשם והן משמשות עבור ירידה במשקל, כאשר הן ניתנות לרוב בתדירות של בין פעם בשבוע לבין פעם בחודש בהתאם לנדרש ולתוכנית שנקבעה מול הגורמים הרלוונטיים.

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.