כל מה שמעניין

pexels-engin-akyurt-1438672

מכונת פסטה ביתית- סודות הפסטה ….ששששש

 

שנת 2020 בואך 2021 מתאפיינת בישיבה מרובה בבית.
עוד בידוד ועוד סגר והמסעדות הסגורות גורמים לנו להיות קצת רעבים ולחלום על אוכל מגוון, טעים, משביע ומנחם. במיוחד בעונת החורף כשנעשה קצת סגרירי בחוץ.
ומה עם  הילדים, שגם הם בבית. ונורא בררניים, ואוהבים לרוב את אותו המגוון שכבר משעמם לנו בפה.
למזלנו הילדים מתים על פסטה. פסטה ברוטב עגניות, ברוטב שמנת , ברוטב בולונז עם שמן זית או סתם עם קטשופ. זה משביע וטעים והרטבים השונים מאפשרים לנו לגוון בטעמים.
רוצים לשמוע סוד?- אפשר לשפר את הטעם הרבה יותר אם נכין את הפסטה בעצמנו! באמת!?
כך היא תהיה בריאה יותר, זולה יותר ואפילו תוכלו למצוא תעסוקה לילדיםף שייהנו להכין פסטה ביתית, ולשחק קצת בבצק בעצמם.

אז מה אתם אומרים? רוצים להפוך להיות מומחים לפסטה? קדימה!

דבר ראשון, על מנת להכין פסטה ביתית נזדקק למוצרי גלם טובים. בעיקר קמח, מים וביצים .
על מנת להכין פסטה ממש כמו באיטליה מומלץ להשתמש בקמח "דורום" – קמח חיטה ובהתאם ליחס בינו לבין הקמח הלבן, הביצים ושאר חומרי הגלם, יצא סוג בצק פסטה בסיסי שונה מבין מאות סוגי הבצקים הקיימים.
כמובן  שכדאי להצטייד במכונת פסטה ביתית שבאמצעותה הפסטה שלכם תצא כמו יצירת אומנות.
ישנן הרבה סוגים של מכונות פסטה, יש מכונות חשמליות ויש מכונות פסטה ידניות. יש כאלו ידניות שניתנות לשדרוג בהמשך, כך שבהתחלה לא תצטרכו להוציא אלפי שקלים על מכונה חשמלית, אלא רק במידה ונהייתם חובבי פסטה מושבעים ותרצו, תוכלו להפוך את הידנית, המופעלת באמצעות מנואלה לאחת חשמלית.
מכונות הפסטה בנויות משני גלילים – האחד מרדד את הבצק והשני חותך אותו לצורות שמוכרות יותר כמו טגליוליני ופטוצ'יני (ממממממ רק מהשמות הללו אנחנו נהיים רעבים).

מקווה שהשתכנעתם ואתם מייד רצים להתחיל במלאכה, רק אל תשכחו את הילדים, הם בטוח ייהנו מהמשימה, ואחרי שתסיימו פעילות משפחתית נהדרת, תשבו לאכול ארוחת פסטה מופלאה.

 

 

מתכון לבצק פסטה כמו באיטליה:

רכיבים: קמח דורום: כוס

            קמח לבן : 2 כוסות

            מלח   –   1/2 כפית

            ביצים – 3 גדולות

 

  1. לערבב את הקמח והמלח – רצוי במעבד מזון.
  2. הוסיפו את הביצים.
  3. ערבבו / הפעילו את מעבד המזון עד לקבלת בצק שנראה שבור.
  4. הוציאו את הצק אל משטח עבודה מקומח (קצת) , ללוש וללוש וללוש עד שיהיה כדור חלק .
  5. כסו את הבצק בתוך קערה ל 30 דקות
  6. רדדו את הבצק במכונת פסטה ייעודית. חזרו על הפעולה פעמיים עד שלוש פעמים.
  7. אם המכונה שלכם לא חותכת, צרו אתם את הצורות האהובות עליכם באמצעות סכין או שבלונות מוכנות.

 

הכינו רוטב שאתם אוהבים. הדליקו נר, מזגו כוס יין אדום ושיהיה בתאבון !

 

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.

שמן קוקוס
בלוג

תמציות טבעיות

אין ספק, הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום הרפואה הביאו עמם לא מעט ברכות ואפשרו פיתוח תרופות ששינו את החיים שלנו לחלוטין. כשזה מגיע לשמירה על אור בריא ובעל מראה צעיר ומרשים, אמנם, גם לטבע יש לא מעט מה להציע לנו. מחקרים מראים שיש שפע של תמציות טבעיות שמופקות מצמחים, עשבי תיבול, פירות ומקורות בוטניים אחרים, שמציעות יתרונות אדירים לעור. הן עשירות בוויטמינים, נוגדי חמצון ותרכובות חיוניות שיכולות להאט את תהליך ההזדקנות ולהעניק הזנה חיונית. כאן, אספנו כמה תמציות טבעיות שכדאי ליישם בשגרת הטיפוח.

גן אירועים
בלוג

מה הם הקריטריונים הבולטים לבחירת גן אירועים ?

גני אירועים מהווים מקום מושלם עבור אירועים מסוגים שונים. אין כמו אירוע באוויר הטבעי והפתוח, צמחייה מרהיבה מסביב, מרחב, שמיים זרועי כוכבים הפרושים מעל בשעות החשוכות ועוד. אם אתם רוצים לערוך את האירוע שלכם בגן אירועים, חשוב שתדעו כי כיום ניתן למצוא גני אירועים בכל רחבי הארץ ולכן, כדאי מאוד לחפש גני אירועים מומלצים ולבדוק כל אחד מהם, לפני שתבחרו את גן האירועים המתאים ביותר עבור האירוע שלכם.