כל מה שמעניין

צילום:freepik

יתרונות וחסרונות בסוגי השיש

מי מאיתנו לא חולם על מטבח ביתי גדול, מרשים, נוצץ ומאובזר? אחד האלמנטים המרכזיים ביותר בעיצוב המטבח הוא כמובן השיש, שעליכם לבחור בצורה מושכלת ונבונה, מתוך ראיית הצרכים שלכם במהלך ההתעסקות במטבח וגם מתוך ראיית השילוב המתאים בין השיש לעיצוב החלל. שיש נפטון עם כל מה שצריך לדעת על עולם השיש וההתאמה שלו למטבח הישראלי:

יתרונות וחסרונות בשיש אבן קיסר

בכלליות, ניתן להתמקד בארבעה סוגי שיש שונים למטבח. הראשון הוא אבן קיסר, שנחשב למוביל והמוכר בענף המטבחים הישראלי, גם בשל יופיו אך גם בשל העובדה שמדובר בפיתוח ישראלי בולט. ייצור המשטח מתרחש מריבוד של קוורץ ופולימרים שונים, שיוצרים יחדיו טקסטורות וגוונים משגעים. מצד אחד מדובר במשטח סינתטי, אך מנגד בתצורה חזקה ועמידה לכל המטבחים ולכל סוגי הנמצאים בהם.

הזכרנו את החוזק של האבן קיסר, אך זה הזמן למנות גם חיסרון בולט והוא היעדר העמידות של המשטח בטמפרטורות גבוהות, מה שימנע מכם להניח עליו ישירות את הסיר מהגז. בנוסף, מדובר במשטח עדין שעשוי להיפגע בקלות מסכינים ולהותיר עליו שריטות. החדשות הטובות הן שתוכלו להזמין חיפוי לחלק מהשיש, שעליו כן ניתן להניח סירים חמים.

יתרונות וחסרונות בשיש חברון

הסוג השני שכדאי להכיר הוא שיש חברון. שיש זה הוא תוצרת של אבן שעברה שיוף עד להיווצרות מראה טבעי. זהו השיש הנפוץ בישראל שמגיע מאזור חברון שעל שמו הוא נקרא ומחירו הוא גם הזול מכולם. את שיש חברון אפשר לבחור ממפרט צבעים יחסית מצומצם אך מעניין, הכולל גוונים צהבהבים, חומים וורדרדים. לכן הוא יתאים מאוד למטבחים שהפונקציונליות שלהם עולה על העיצוב, אם כי זהו שיש למטבחים מיוחדים שזקוקים גם לגדלים או צורות מאוד מסוימות.

השיש נחשב לחזק וקשה מאוד לפגום בו, אך רצוי שהוא יעבור שיוף מחדש אחת למספר שנים כדי שימשיך לשמור על המראה הטבעי והחוזק. בנוסף, שיש זה עשוי לצבור כתמים עם הזמן.

יתרונות וחסרונות בשיש גרניט

אם חיפשתם שיש למטבחים מיוחדים בתקציב גבוה, תוכלו לבחור את שיש הגרניט. שיש זה מלווה בעיקר מטבחים מודרניים שזקוקים לצבעים אלגנטיים, טקסטורות והתאמה עיצובית ברמה גבוהה מאוד. מדובר בשיש שנחצב ממשטחי גרניט טבעיים, מה שמתקבל בחתיכה אחת גדולה וכבדה ויוצר מראה אחיד, מרשים ודחוס מאוד.

שיש גרניט נחשב למשטח חזק, אך הוא לא נמנה עם החזקים ביותר בשוק הישראלי. בנוסף, חשוב לדעת שהמשטחים הבהירים העשויים גרניט לעולם יהיו פחות חזקים מהכהים. ועם זאת, צפיפות החומר מגנה על המשטח מפני שריטות, כתמים ותנאי חום או קור קיצוניים. לכן זהו מטבח שיכול לשמש גם כמטבח חיצוני. אם יש לכם די תקציב, זהו השיש המושלם בשבילכם.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.

שמן קוקוס
בלוג

תמציות טבעיות

אין ספק, הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום הרפואה הביאו עמם לא מעט ברכות ואפשרו פיתוח תרופות ששינו את החיים שלנו לחלוטין. כשזה מגיע לשמירה על אור בריא ובעל מראה צעיר ומרשים, אמנם, גם לטבע יש לא מעט מה להציע לנו. מחקרים מראים שיש שפע של תמציות טבעיות שמופקות מצמחים, עשבי תיבול, פירות ומקורות בוטניים אחרים, שמציעות יתרונות אדירים לעור. הן עשירות בוויטמינים, נוגדי חמצון ותרכובות חיוניות שיכולות להאט את תהליך ההזדקנות ולהעניק הזנה חיונית. כאן, אספנו כמה תמציות טבעיות שכדאי ליישם בשגרת הטיפוח.