כל מה שמעניין

(צילום:freepik)

טיול מאורגן VS הכנת טיול לבד באפריקה

יבשת אפריקה מציתה את הדמיון ורבים חולמים על טיול ספארי באפריקה או טיול באווירה אותנטית תוך הכרות עם כל הטוב שיש לאפריקה להציע להם. נופים, מפגש מרתק עם בעלי חיים, אקשן וחופים מדהימים. קיימות שתי אופציות לחקור ולגלות את אפריקה בטיול עצמאי שארגנתם בעצמכם או במתכונת של טיול שאורגן על ידי מומחה ליבשת שמכיר ויודע היכן המקומות הטובים ביותר ואיך הכל עובד בדרך הבטוחה והטובה ביותר כמו מטיילים עם רייצ'ל. מה השיקולים החשובים בקבלת ההחלטה בנוגע למתכונת הטיול?

לטייל בדרך בטיחותית על פי התקציב


אפריקה היא יבשת עצומה וגם השמורות שלה גדולות במיוחד כאשר יוצאים לטיול עצמאי ללא הכרות מקדימה חשוב לתכנן את הטיול לפרטי פרטים ולהחליט לכמה זמן ולהיכן לנסוע. יש דברים שחשוב לסדר ולהבין לפני כמו איך מתגברים על מחסום השפה, מה יש להכין מבחינה בטיחותית, כיצד ניתן לתקר עם המקומיים ומהן הסכנות בהגעה למקומות מסוימים, סוג הלינה המתאים ביותר ואיך לתפור את הטיול כך שיתאים גם לסגנון וגיל המשתתפים וגם לתקציב הנתון. אפשר כמובן לקרוא ולמצוא חומר באינטרנט כמו באתר של רייצ'ל – https://travelwithrachel.co.il/ , לשוחח עם אנשים שכבר ביקרו ונהנו, לנסות להזמין כרטיסים לבד, אבל לרוב דרושה הכוונה מקצועית של חברה המתמחה בטיולים מאורגנים לאפריקה כדי להשיג את חוויית הטיול המלהיבה והטובה ביותר. חברה המכירה לעומק את אפריקה ואת השמורות, יש לה צוות מדריכים שיכול ללוות אתכם לכל אורך המסע ושהכל יענה על ציפיותיכם ממקומות הלינה דרך האטרקציות ועד הקולינריה.

לחסוך כסף ואנרגיות ולטייל בכיף


אומנם רבים סבורים שהם יוכלו לחסוך כסף אם הם לא יזמינו טיול מאורגן, אבל לעיתים ההפך הוא נכון – החברות המארגנות יכולות לחסוך כסף ובהחלט הרבה זמן וטרחה מתוך היכרותן המעמיקה עם היעד המבוקש, למצוא את המקומות במחיר הטוב ביותר ביחס למה שמקבלים וגם ההכוונה והעצות שלהן יכולות להפוך את הטיול לחוויה נעימה ופשוטה יותר מתכנון חופשה תוך כדי ניסוי וטעיה. חברות המארגנות טיולים באפריקה יוכלו להסביר לכם גם מתי מזג האוויר הנוח ביותר לטייל בכל אחד מהיעדים ומהן האלטרנטיבות לינה בטווח המחירים המבוקש מלודג'ים ועד קמפינג ולסדר שהכל יהיה מוכן עם הגעתכם כך ששום דבר לא יחסר לכם במהלך הטיול. יש לזכור שהתשתיות באפריקה לא נוחות כמו במדינות מערביות המוכרות מטיולים בארה"ב או באירופה ולכן יש חשיבות רבה לנושא של איזה רכב לשכור או כיצד להגיע ממקום למקום בקלות ובבטחה. הנושא של מעבר נעשה אפילו יותר קריטי במידה ותרצו לבדר במספר שמורות ובמגוון יעדים בטיול אחד ומבחינה לוגיסטית מדובר במבצע מורכב יותר לארגון.

להכיר את התרבות וההיסטוריה


בנושא האטרקציות גם כאן חשוב לדעת מה יש לכל יעד להציע לכם והיכן ואיך כדאי לפגוש שבטים או לגלות את נפלאות הטבע של אפריקה. כך למשל, אם ברצונכם לטפס להר הקילימנג'רו חברה תוכל לארגן עבורכם מדריך ונושאי ציוד, טבח שיבשל בשטח בהתאם להעדפות תזונתיות ואם אתם מעוניינים לצאת, למשל, לטיול אנתרופולגי בטנזניה בטיול מאורגן יכוונו אתכם להכרות עם שבט דטוגה באגם אייסי וכדומה. נוכחותה של חברה שתארגן את הטיול חיונית אפילו יותר אם יש לכם צרכים מיוחדים בין אם ברצונכם לחפש תרופה או לאכול אוכל מיוחד או אתם מחפשים פעילויות שיתאימו עם ילדים צעירים וכדומה. החברה המארגנת תוכל לסייע גם בהחלפת ושינוי והתאמת המסלולים בהתאם למזג האוויר והכל בדרך מאובטחת. טיולים מודרכים מתאימים במיוחד אם אתם מחפשים להבין ולהכיר יותר מקרוב גם את הרקע ההיסטורי והקונטקסט התרבותי ולהפוך את הטיול באפריקה לחוויה בלתי נשכחת.


שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.

שמן קוקוס
בלוג

תמציות טבעיות

אין ספק, הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום הרפואה הביאו עמם לא מעט ברכות ואפשרו פיתוח תרופות ששינו את החיים שלנו לחלוטין. כשזה מגיע לשמירה על אור בריא ובעל מראה צעיר ומרשים, אמנם, גם לטבע יש לא מעט מה להציע לנו. מחקרים מראים שיש שפע של תמציות טבעיות שמופקות מצמחים, עשבי תיבול, פירות ומקורות בוטניים אחרים, שמציעות יתרונות אדירים לעור. הן עשירות בוויטמינים, נוגדי חמצון ותרכובות חיוניות שיכולות להאט את תהליך ההזדקנות ולהעניק הזנה חיונית. כאן, אספנו כמה תמציות טבעיות שכדאי ליישם בשגרת הטיפוח.

גן אירועים
בלוג

מה הם הקריטריונים הבולטים לבחירת גן אירועים ?

גני אירועים מהווים מקום מושלם עבור אירועים מסוגים שונים. אין כמו אירוע באוויר הטבעי והפתוח, צמחייה מרהיבה מסביב, מרחב, שמיים זרועי כוכבים הפרושים מעל בשעות החשוכות ועוד. אם אתם רוצים לערוך את האירוע שלכם בגן אירועים, חשוב שתדעו כי כיום ניתן למצוא גני אירועים בכל רחבי הארץ ולכן, כדאי מאוד לחפש גני אירועים מומלצים ולבדוק כל אחד מהם, לפני שתבחרו את גן האירועים המתאים ביותר עבור האירוע שלכם.