כל מה שמעניין

צילום:freepik

הסודות של מלון בוטיק בת"א

חוויית אירוח אינטימית ומוקפדת מחכה לכם במלונות בוטיק השמים דגש על איכות. מלונות בקונספט זה החלו לצוץ בערים כמו לונדון, ניו יורק וסן פרנסיסקו בתחילת שנות ה-80 של המאה הקודמת ועוצבו על ידי מעצבי על בסגנון שאפתני ייחודי המתכתב עם הסביבה הנחשקת בו הוא ממוקם בין אם מדובר במלון בוטיק עירוני או כפרי והוא שם דגש על כל הפרטים הקטנים מהשטיח שעוטף את הרצפה דרך יצירות האמנות המקשטות את הקירות ועד סוג הכלים בהם משתמשים בארוחת הבוקר. החוויה הקולינרית היא חלק בלתי נפרד מההנאה שמחכה לאורחים בין אם מדובר באוכל משובח, משקאות ומעדנים המחכים בחדרים.


במלונות בוטיק היחס הוא אישי וכל אורח מרגיש VIP בגלל מיעוט האורחים והדגש על אינדיווידואליות. התחושה שנשמרת במלון היא של פרטיות ודיסקרטיות והגודל משחק תפקיד – קטן, אינטימי, פרסונאלי. לרוב מדובר במלונות עם פחות מ-150 חדרים. ברחבי העולם יש היום מלונות בוטיק רבים בקונספטים שונים כולל מלון ספרייה שבכל חדר יש ספרים מסוג אחר או מלון מהאגדות בו כל חלל מעוצב בהשראת סיפור אגדת ילדים ועוד.

העיר תל אביב שלא עוצמת לעין לרגע ולא מפסיקה להפתיע ולרגש עם תפאורה מהפנטת, אטרקציות ובילויים נחשבת לזירת אירוח מבוקשת. בבחירת מלון בוטיק בת"א תוכלו להתנתק מהשגרה ולהתפנק עד כלות כאשר אתם נשאבים לתוך מלון שמגולל סיפור מעניין ומפגין לראווה עיצוב מושך ויוצא דופן ומעורר השראה וצוות עובדים זמין וקשוב.
מה חשוב לבדוק בבחירת מלון בוטיק בת"א להשגת חופשה אורבנית וחלומית בעיר הגדולה?

לוקיישן מנצח


חשבו היכן תרצו להתארח בתל אביב באיזה מיקום – קרוב לעניינים, ליד החופים היפים, תוך גישה ישירה לחופי הים התיכון או רחובות גדושים בחנויות ובילויים כמו מועדונים, ברים ומסעדות שף טובות. יש אזורים כמו הסוהו של תל אביב או סמוך לטיילת שנחשבים כאזורים "ללא הפסקה" בהם תיהנו ממגוון אטרקציות מבוקר ועד לילה באמצע וסוף שבוע ומרכזיות הזאת מוסיפה לחופשה אפשרויות לבילוי. מצד שני, מדובר בכל זאת בנופש להטענת אנרגיות ולכן, חשוב שזה גם יהיה מקום שהוא אי של שקט ורוגע בתוך הכרך הסואן, כך שתחזרו בסוף היום אל דירה במלון שהיא כולה לכם ותוכלו להתנתק.
יש הבדל אם אתם מגיעים עם רכב או בלי – במידה והנכם נטולים רכב בחופשה חשוב מלון ממנו תצאו להליכה נמרצת ברחבי העיר או תוכלו לתפוס מונית בקלות או ליהנות מגישה למגוון ערוצי תחבורה ראשיים.

מה מחכה מאחורי הדלת?


מה תרצו למצוא בחדר שלכם? כיום עם הופעתם של קונספטים מעניינים כמו מלון דירות בוטיק ניתן למצוא חדרים גדולים ואפילו דירות מרווחות לשהייה ממושכת יותר מצוידים ומאובזרים היטב בין אם מדובר במטבחון, מכונת קפה, מרפסת, מסך טלוויזיה עם חיבור לכבלים או ללוויין, אינטרנט אלחוטי ובדקו מהי החלוקה לפי מספר הנפשות הפועלות המתארחות במקום – סלון, חדרי שינה. כדאי לברר מראש מה מציע המלון מעבר לחללים עצמם כמו למשל, טרקלין או לאונג' לישיבה ורגיעה, מפגש עם חברים ובני משפחה באווירה אלגנטית, מסעדת שף, בר, חדר כושר או פעילויות שונות מטעם המלון ואם יש למלון שירותי כביסה או חדר כביסה, חנייה, מעלית וכדומה.

כדאי להתרשם ממגוון התמונות של המלון על חלליו השונים לפני הזמנת חדר או דירה וכן לברר מהי מדיניות ההחזרות והביטולים, מתי מתבצעת הכניסה ומתי היציאה מהחדר וכמה התענוג עולה לכם. בכל הנוגע לבוטיק זכרו שעל איכות שווה לשלם כי זו הדרך לחופשה מסוג אחר בסטנדרט הגבוה ביותר.

.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.

שמן קוקוס
בלוג

תמציות טבעיות

אין ספק, הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום הרפואה הביאו עמם לא מעט ברכות ואפשרו פיתוח תרופות ששינו את החיים שלנו לחלוטין. כשזה מגיע לשמירה על אור בריא ובעל מראה צעיר ומרשים, אמנם, גם לטבע יש לא מעט מה להציע לנו. מחקרים מראים שיש שפע של תמציות טבעיות שמופקות מצמחים, עשבי תיבול, פירות ומקורות בוטניים אחרים, שמציעות יתרונות אדירים לעור. הן עשירות בוויטמינים, נוגדי חמצון ותרכובות חיוניות שיכולות להאט את תהליך ההזדקנות ולהעניק הזנה חיונית. כאן, אספנו כמה תמציות טבעיות שכדאי ליישם בשגרת הטיפוח.