כל מה שמעניין

pexels-lumn-406014

בריט פרימיום – אוכל משובח לכלבים אהובים

 

במאזן של בריאות הכלב המשוואה פשוטה. ככל שהאוכל משובח יותר בריאות הכלב מובטחת יותר. ככל ששלב הילדות, בעוד היותו גור ההזנה והטיפוח של הכלב משמעותיים יותר, כך הרווח שלו ושל בעליו בבגרותו יהיה גדול יותר ואפשר יהיה להנות מכלב חיוני, בריא ומפותח יותר. כן, לאיכות המזון יש כמובן השפעה גם ההתפתחות הקוגנטיבית והרגשית של הכלב, מה שמשפיע באופן ישיר גם על ההתנהגות שלו. ממש כמו בני האדם והצמחים כך גם בעלי החיים שלנו מושפעים באופן ישיר מטיב המזון אותו אנחנו צורכים. במקרה של כלבים, וגם חתולים, הרכיב המרכזי בתזונתם הוא חלבון, ומזון איכותי נמדד על פי שעור החלבון שבתוכו. על פי רוב, הבסיס של המזון הוא דגנים. גם בדגנים יש מינרלים ורכיבים חיוניים ובכמות קטנה הם מזינים, אבל ככל שהם מרכיבים את עיקר המזון, הרי שהדבר מחסיר מהדברים החיוניים שלהם זקוקה המערכת של בעל חיים. מטבע הדברים, דגנים זולים יותר, וודאי שהם זולים יותר מאשר חלבון מהחיי ולכן אפשר למצוא מגוון של מזונות זולים אלו מבוססים על דגנים. מי שרוצה להגדיל ולעשות יכול להאכיל את הכלבים שלו בבשר אמתי. יש אפילו פתרונות מותאמים לכך, וכדאי לדעת שמדובר על אופציה זמינה וקיימת, ואכן זו דרך לקבל מאה אחוז חלבון טהור, אבל גם לזה יש השפעות התנהגותיות, שלא בהכרח תרצו בהן, שלא לדבר על המשמעויות של לאחסן כמויות גדולות של בשר ולהתעסק עם הזמנות שלו.

מזון יבש ורטוב הם הפתרון הטוב ביותר שיש עד כה והכלבים מרוצים, מה עוד שככל שהמזון איכותי יותר, הוא גם טעים יותר וכלבים מתענגים עליו במיוחד. כמובן שתמיד אפשר וכדאי לפנק ולהעשיר את התפריט עם חטיפים שונים, אבל גם בלעדיהם אפשר להסתדר, במיוחד אם אתם משקיעים במזון פרימיום כמו בריט פרימיום או מזונות בקטגוריה דומה או גבוהה מזו.

חשוב לזכור שלצד החשיבות שבהזנה איכותית באמת, יש גם צד שני למטבע ומשקל תקין חיוני לבריאות לא פחות מתזונה איכותית, לכן חשוב מאד לשמור על מידתיות ולא להעמיס את בעל החיים עם שפע של מזון וגישה בלתי מוגבלת אליו. בעלי חיים משמינים, בעיקר אם לא משחקים איתם, המון. חשוב מאד לצאת לטיולים, לשחק, לתת לבעל החיי לרוץ, אבל גם לשמור על שגרה בריאה של תזונה ולא להגזים.

אנימל שופ היא חנות חיות שאוהבת חיות. אצלינו תוכלו למצוא את כל מה שבעל החיים שלכם זקוק לו, בין אם אתם מגדלים כלבים או חתולים ובין אם אתם מגדלים את בריאת עולם המים, זוחלים או מיני חיים אחרים. נוסף למגוון של מזונות איכות תוכלו למצוא את כל המוצרים המשלימים להם אתם זקוקים באופן שוטף ובאופן תקופתי, בין אם זה מוצרי תחזוקה, הגיינה, תוספים, משחקים וצעצועים ועוד.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

בלוג

זריקות להרזיה

זריקות להרזיה הינן במרבית המקרים במרשם והן משמשות עבור ירידה במשקל, כאשר הן ניתנות לרוב בתדירות של בין פעם בשבוע לבין פעם בחודש בהתאם לנדרש ולתוכנית שנקבעה מול הגורמים הרלוונטיים.

מוצר
בלוג

מהו מיתוג מוצר ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

מיתוג מוצר הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות למוצר בתודעת הצרכן. זה לא רק לוגו או שם קליט, זה כרוך באסטרטגיה מקיפה להבטיח שהמוצר יבלוט בשוק צפוף. מהות המיתוג של המוצר טמונה בהעברת ערכי המוצר, היתרונות שלו והחוויה שהוא מבטיח לספק. שלב ראשוני זה בשיווק הוא קריטי מכיוון שהוא קובע את הטון לאופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את המוצר ומתקשרים איתו. באמצעות מיתוג יעיל, מוצר יכול להפוך ליותר מסתם פריט על המדף – הוא הופך לסיפור שאנשים רוצים להיות חלק ממנו.

ילדים במים
בלוג

7 אטרקציות לאירועים שחובה לראות למסיבות יום הולדת

תג מים היא אטרקציה פופולרית למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים. שחקנים לובשים אפודים שיכולים לזהות מתי הם נפגעו ממים מתותחי המים של יריביהם. המשחק האינטראקטיבי הזה מושלם לאורחים בכל הגילאים ובטוח שייצור זיכרונות מתמשכים.

CAR ELCTIRC
בלוג

המצבר הפופולארי בישראל- שנפ

המצבר הוא חלק חשוב ביותר בכל רכב. הוא מספק את האנרגיה הרלוונטית לצורך הנעת הרכב ואין אפשרות להזיז את הרכב בלעדיו. מעבר לכך, המצבר הוא שמספק את האנרגיה הנדרשת לכל המערכות החשמליות שברכב, כך שאם המצבר לא תקין, לא תהיה אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות ברכב כגון: מערכת המיזוג, החלונות החשמליים, מערכת התאורה של הרכב  ועוד. אם המצבר שלכם לא תקין ודורש החלפה, לא תהיה לכם אפשרות להפעיל את המערכות החשמליות שברכב או להניע את הרכב ולכן, במקרה הזה חשוב ביותר להחליף את המצבר המקולקל במצבר איכותי.